Snabbis

image607



image608

image609


En snabbis på min lunch; Ja vi hade det mycket bra i Ranua hela dagen och halva kvällen gick innan vi var hemma:) Inte är det  något exotiskt att åka dit....men lite miljöombyte behöver man ibland.

Jag tycker att det står så mycket om sol och bad på bloggarna och jag kan erkänna att lite avis blir jag och tycker att det är lite trist att jobba när de flesta har semester....känns det som. men jag är ändå så oändligt tacksam för att ha detta jobb så jag skall sluta tycka synd om mig själv nu på stört.

Ha det bra där ute !!  och smörj in er så ni inte bränner er. Och Emils Sussi...det går inte....jag ger upp:(

Kommentarer
Postat av: aegnes

jag jobbar ju åxå hela sommaren..... om d är nån tröst.

2007-07-23 @ 13:11:32
Postat av: Maria

Ha en bra dag fast du måste jobba!

Postat av: Sussi

det går visst. Om inte annat så får jag visa åt dig :)

2007-07-23 @ 13:44:49
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Katja

Om det är nån tröst så känns det bara jobbigt att börja igen efter semestern!

2007-07-23 @ 18:19:34
Postat av: Irina

Sussi igentligen och jag orkade inte ändra, sitter hos Irina. Imorgon kanske vi får internet så då kommer jag kunna vara online oftare. Visst kommer ni på Onsdag vid en 18 tiden? Och du, kommentaren du skrev funkade visst så ge inte upp :) Kram från stads-råttan

2007-07-23 @ 21:43:39
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag borde ha smort in baken i går...ajajajaj...
jag jobbar åxå heltid ända till 10 augusti...då kommer visst ryssvärmen har jag hört...:=)

2007-07-23 @ 21:46:32
Postat av: Arnhelen

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-03-25 @ 12:12:09
URL: http://arnhelen.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback