Mitt i veckan

mitt i veckan....för helgen är helg och när man jobbar är det vecka.
                                                                                       image615

Jag/ Vi lever tattarliv sedan fyra veckor tillbaka....jobb-Kukkola-hem sova och så är ruljansen under vardagarna:)
(och ungarna har inte ens klagat ännu, bra det)

Nå då tänkte jag igår när vi var i Kukkola på e.m att när Eira inte drog iväg till Sundsvall så kan vi åka dit på kvällskaffe och Emmy och Ebba ville så gärna till djurmagasinet för att spana in alla fiskar, och igår fick de titta tills de blev less....de gnäller att vi alltid har så bråttomt därifrån. Sedan for vi och köpte en lite grej till födelsedagsbarnet som fyllt år i söndags men som inte var hemma då och sedan var flickorna och köpte sig nya bikinis och emmy fick en baddräkt också, färdigt till september då det förhoppningsvis blir badväder ;)

Sedan for vi på kafferep till  J-gatan och jag "Pumpade" Chatarina på lite info om Bulgarien och nu BARA måste vi dit en gång till för hon har rekat läget färdigt :)

Ha en bra dag !!  Här i Ö-tå är det fint väder hoppas ni har det bra lite söderut också.


image614

Kommentarer
Postat av: Annika

Då bestämmer vi som så att vi hakar på er. :)
Här har det varit strålande solsken hela dagen!!

2007-07-25 @ 17:01:58
Postat av: Kajsa

Vi har haft äckligt varmt i dag...Inte kul när man jobbar att solen skriker ut sina strålar...eller hur?

2007-07-25 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback