Lågtryck....

Det är lågtryck både ute och inne = Inte bra.

♥♥♥

Luleåresan gick kanon och resultatet blev glada, nöjda men trötta barn och lika trötta mammor tror jag...visst Eira??

Nu för tillfället är jag så trött och det känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig för natten samt ta och dra  något mycket gammalt över huvudet !!!!!

Vad gör man åt lågtryck egentligen....låter det gå över....men när det är lågtryck inombords vad gör man då? förslag emotages tacksamt.

♥♥♥

jag försökte hitta en bild om lågtryck på nätet och då kom denna fram

image579

Men detta är väl inte lågtryck...hur kan Google misstolka SÅÅÅÅÅ

Men å andra sidan så var det nog glad hoppande sol jag behöver i detta lågtrycksväder.

Och något häftigt var att när jag sökte på "trött" så kom Sigge fram !!!!
Resultatet av den sökningen (trött) måste jag bara visa

image580

Till er som inte vet så är det Eiras lillkille!!! som inte är riktigt så här liten längre men yngst i klanen på J-gatan i alla fall.

Slut lekt framför datorn nu Godnatt med er !!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lågtryck inombords kan ju botas med en bra bok...eller ett äkta skratt av nån i närheten...

2007-07-12 @ 20:32:43
Postat av: sussi

*fniss*
Vilka härliga träffbilder :)!!
Jo du - hinner med massa lata dagar åxå, stugans makeover gör jag med nöje :). D enda trista är att där saknas diskmaskin ;)
Hoppas ni har d bra, vi ses :)

Postat av: Anki

Tror lågtrycker går över när solen vill komma fram här också så du kan gå till stranden i din fina bikini

2007-07-13 @ 08:09:28
Postat av: eira

Lilla Siggebus när han ännu bodde hos uppfödaren!!!
*ler*
Tack för igår - det är då ett lätt gäng ungar vi har med oss. Inget tjafs inget tjorv!! Men visst var man trött igår...

2007-07-13 @ 09:14:54
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Catharina

Mammor är trötta efter leos lekland, herregud vilken ljudnivå det var när vi var där.... jag var helt slut och det var Wille med... tänk om de skulle vara så alltid, trötta barn på kvällen, min babian pladdrar till 22 om han bara får...

2007-07-13 @ 09:33:31
Postat av: Maria

Ta på din snygga bikini så blir du glad!

2007-07-14 @ 07:30:18
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback