Så här länge "sov" jag....

i idet!!!  Jag tänkte ta en paus från bloggande, men det gick bra tills NU idag !!  men då har jag mycket att ta igen förstår jag :)    Hela två dagar utan att läst en endaste blogg!!!!

Jag tänkte förra veckan att nu skall jag inte göra inlägg på ett tag utan ha dator-fri tid när jag är hemma.
När jag är på jobbet blir det inget surfande eller bloggande men ändå sitter jag framför datorn otroligt mycket av tiden:(   men så idag.....nu skall jag inte pysa iväg till jobbet idag men har ändå en massa saker som skall hinnas göras, men jag ÄR ju ÄNDÅ hemma nu på f.m så då kan jag lika gärna kika in hit!!!

Hoppas ni inte har förfrusit era fingrar och tår i vinter kylan. Igår var jag på tjänste resa i vårt kära Norrbottniska län och det var KALLT  över 30 grader bitvis och vi var i farten med en jobbar-bil som är NY men som dock redan  blivit stående efter vägarna flera gånger så snacka om att det var inte kul att bege sig iväg med den vetskapen.

27869-381   27869-380   27869-431


Ni blir nog less dessa blombilder...men vad göra...när man älskar blom-foton.

Och jag hinner nog inte ge livstecken ifrån mig till er alla på era bloggar idag, men kanske ikväll !!
Jag önskar en er en bra dag i kylan som inte släpper greppet riktigt ännu. Det var lite trist att se termometern i morse när det var 30 grader kallt.

Kommentarer
Postat av: Anki

De är så fina dina blombilder, så nog kan du fortsätta med dem:)

2007-01-31 @ 08:18:12
Postat av: Anki

Ps. Har du börjat planera för att så frön?

2007-01-31 @ 08:18:36
Postat av: aegnes

ge oss massor av blombilder de är så vackra

2007-01-31 @ 08:35:11
Postat av: Catharina

Visst är det trist att det är kallt, och du mer blomm bilder, annars orkar vi inte igenom vintern

2007-01-31 @ 09:19:37
Postat av: anna

blommorna är så fina!!

Postat av: Irina

Jag vet, jag vet, men jag hade ändå ätit bra under dan, jag lovar!! Massa mellanmål :)

2007-01-31 @ 11:43:57
Postat av: grannen

Tur att Du har SOVIT färdigt, sätt BARA blommor, dom är så FINA ..

2007-01-31 @ 11:44:57
Postat av: Sussi

Ja d är verkligen iskallt - men måste tyvärr till stan m barnen.
Eko i kylen :(...

Kram på er!!

2007-01-31 @ 11:45:51
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: sanna

Måste återigen kommentera att dina blom bilder är så vackra, tänk om man hade en trädgård med sådana bilder.Forsätt med samma stil så jag som inte behärskar det här med att lägga in bilder på bloggen kan njuta!!!

2007-02-01 @ 14:53:37
URL: http://herasmamma.blogg.se
Postat av: Sveinmerete

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-10-20 @ 10:00:34
URL: http://sveinmerete.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback