Kallt = trist

Jag fryser inte direkt just nu men huvet är tungt och värker, halsen är som sandpapper och ond...så det är nog sängen som kallar på mig snart.

Men tänk om man hade fått vara hemma imorgon och dra ett gammalt täcke över sig, Fy vad skönt och lockande det känns !!! Är det kallt är det som helt lagligt att "bara" vara inne :)

Efter jag läste Sussibussis blogg så tänkte jag på det där med syskon.....mina töser har då hunnit med att tjafsa med varandra idag på e.m ......men när jag skulle gå upp och säga godnatt och kika om de har somnat så låg de tillsammans under Ebbas täcke i Ebbas säng och sov.......såg så sött ut, och känns bra i mamma-hjärtat att de bryr sig om varandra om den andre känner sig otrygg och inte vill sova ensam !!!

Så nu skall jag gå och få dem i varsin säng ....de sover trots allt  bäst i egna sängar.
och jag skall gå och kurera mig för jag har inte tid eller lust att dra på mig något "skit".

En dag till med kyla och sedan skulle det bli varmare igen...  :)

Kommentarer
Postat av: Amandusfredrikke

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback