Januari

27869-410

Ena dagen varmgrader ute och regn sedan någon dag med lite sol och en tredje dag med lite mer minusgrader....jag tycker att nu får det sluta att vara sådant här väder!! Alltså det ojämna vädret syftar jag på, dagens väder är bra :)

Om inte annat så blir min minsta fröken så himlans otrevlig när det gäller kläder och dess tillbehör...hon vill inte ta till sig riktigt att olika väderlekar kräver olika sorters kläder och skor...men men snart är detta ett minne blott och man vill ha tillbaka dessa pratstunder.

Idag skall jag försöka uppdatera här mellan varven så behöver jag sedan inte göra det på ett par dagar...va??? Låter det bra???

Nu skall jag gå och slänga in kartongerna med ljupynt i skrubben....just nu ligger kartongerna på golvet utanför skrubben...och jag trodde att lådorna skulle knalla in själva, men så har tyvärr inte skett.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mitt julpynt fick försvinna på Annandagen, då var jag less på det :) Åsså säger du till chefen att du ska ha betald bloggtid minst en kvart om dagen!

Postat av: Irina

Va? Knallar dem inte in själv? Så du menar att även jag måste kånka mina lådor själv?? *mutter mutter* :-D

2007-01-11 @ 11:33:44
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Catharina

Marias kommentar var bra, men kan hon säga det till sin chef, vilken utmaning, törs du maria...sammtalen om kläder, ibland är det lika bra att ge sig, jag har en som gått i gummistövlar hela vintern.. flera vinterskor är erbjudna, men icke..nu skulle snön kunna hålla sig borta, nu är det liksom försent på nått sätt... nu är det som väntans tider på våren.

2007-01-11 @ 13:10:32
Postat av: Annika

Min jullåda har fastnat i hallen....den ska stuvas/tryckas ner till källaren. Problemet är att lådan är sååå stoooor och trappen ner till källaren så smaaaal!!!!

2007-01-11 @ 16:03:09
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: anna

här rök julen på annandan! eller ja jo Max har stjärnor kvar i sitt fönster

2007-01-11 @ 18:52:19
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback