Jahapp

men vad skall jag skriva då......Jo idag har jag varit till Luleå och till skolan och där gick det bra, nu återstår bara lite revideringsarbeten och sedan är jag klar med skolan....hoppas jag.

Och om ni undrar om jag är sur på Eira??? Tror ni att man kan vara sur på henne????!!!  Nej det går inget vidare....men jag har prövat på skoj så ni inte tror vi har haft en allvarlig öppen fajt på bloggen *ler*.....jag bara frågade henne en grej och hon "teg som en mussla" och då klargjorde jag för henne att jag skall vara "sur" ett tag....men som sagt det gick inget vidare *skratt* . Och tur är väl det för det finns inget värre än sura människor!!!!


                                                                     Och till fritidsbarnen och fröknarna:
Hoppas ni får en bra torsdag, har hört att ni har det ganska mysigt där om dagrna nu innan skolan börjar.....men jag lider med er alla som måste upp på mornarna....jag tycker själv det är ett straff att stiga upp på morgonen, jag skulle helst av allt vilja ligga kvar i sängen och sova när klockan ringer på morgonen.
Och till er några bilder...ebba som vill ha bilder...
27869-368

27869-40527869-404

Måste bara visa en grillplats som besöks varenda gång när vi är i stugan, först var det några sommarbilder därifrån och nu blir det några från vintern -04
27869-40727869-406

Nu tycker jag att det räcker med bilder....är du nöjd Ebba???


Ha det bra allihopa som läst ända hit.....

P.s Övre Kukkolagänget....ni skall lära er att alltid kommentera på det färskaste inlägget....och vaddå pumpa Eira....jag bara "frågade" henne lite, men hon var ju som ni .....sa inte ett smack.....

På återseende.

Och grannen....jag saknar din blogg redan !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Fina bilder:D
Vad är det Eira hemlighåller?

2007-01-03 @ 21:57:09
Postat av: eira

Åh nu längtar man ännu mer efter M-alusta!! Och nästa gång promenerar vi genom skogen igen!! Med gummistövlar.

Postat av: Kajsa

Hemligheter är alltid så spännande!

2007-01-04 @ 05:39:55
Postat av: elli

Vad kul vi haft med att titta på bilderna. Tack!!!!

2007-01-04 @ 07:54:36
Postat av: Irina

Nästa gång vill jag oxå gå genom skogen...... :) Sist orkade jag ju inte, minns ni?? Fick åka bililainen....

2007-01-04 @ 09:06:29
Postat av: elli

Emmy håller på att virka en sjal, hon är jätteduktig. Ebba håller också på att virka och hon är också jätteduktig. Vad du får vara stolt!!!

2007-01-04 @ 18:59:15
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback