hmmmm.........

....jag funderar så jag får gråa hår. Nytt jobb lika med nytt förhållningsätt till jobbet.....mailen och jobbtelefonen söker mig i ett....till och med hemtelefonen har folk sökt mig på ....vad göra strunta i allt och låtsas som att det regnar eller svara och säga att jag återkommer på onsdag...jag funderar.....  Svårt att komma in i sina egna rutiner hur man skall försöka hålla distansen till jobbet, men jag lär väl mig !!!

Idag skall jag till stan för att avsluta skolan helt på det sättet att jag skall föra de sista böckerna som jag har hemma som jag har lånat från vårt studiecentrum som vi har i Haparanda samt gå och se om min "happis-chef" är på plats och gör en planering över mina nätter, hur när jag skall jobba dem.....

Och sedan borde jag inhandla lite ätbart.

Sist men inte minst måste jag fara och se om fasters Osku-Bosku är frisk ....det är en sådan härlig kille skall ni veta....så mysig och speciell, och jag brukar tänka på honom som ett sådant där bya-orginal...så vi får väl se om han blir en Järnvägsgatan-orginal-kille.
27869-390

P.s ni skymtar Ebbas klädsel...kjolen utanpå utekläderna och stövlarna = Ebba i nötskal

Ha en bra dag, nu skall sängarna bäddas, sängarna bäddar inte heller sig själva.....jag förstår inte !!

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul om järnvägsgatan får ett eget "original":)
De kan ju inte ringa hem till dig om "jobbsaker" du måste säga ifrån.

2007-01-12 @ 08:25:38
Postat av: Nina

Har gjort det...men när folk har så j....a svårt att förstå!!!

2007-01-12 @ 08:38:03
Postat av: Catharina

Osku är en jätte cool kis, vi har åxå sparat teckningar han ritat på Willes disco lampa.. Han var förbi faktiskt när Wille låg och sov med huvudvärken.Du.... snacka om sexiga killar i bakgrunden !! :-) varför har killarna alltid händerna i byxfickorna ??

2007-01-12 @ 08:50:50
Postat av: Sussi

Här bäddar dom sig själva - ALLTID!!
Fråga Nicke...

Postat av: Irina

¨Min säng bäddar sje oxå ibland av sig själv. Jag lämnar den på morgonen när jag far t jobbet, och lämnar Ryggkliaren o sova i den o när jag kommer hem - voila! Bäddat! :)

2007-01-12 @ 13:12:29
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Kajsa

Här är det bara jag som kan bädda...jag vill ha släta fina lakan och inga smulor i sängen när jag ska gå och lägga mej...brukar alltid bädda på kvällen innan vi ska sova... Jag tycker att du ska be dom som inte fattar att när du är hemma så är du ledig att dra dit kanelen växer!!!!

2007-01-12 @ 14:12:07
Postat av: eira

*Skrattar* Vadå!!!???? Han kan väl inte BLI en "orginal" när han redan ÄR det!!!!

2007-01-12 @ 14:19:13
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Nina

Men Eira det vet jag väl....men jag vågade inte skriva det!!!! Visste inte vad du skulle tycka om det :)

Han är lik sin far i det fallet...men hoppas att han inte ärver precis allt *ler*

2007-01-12 @ 14:56:51
Postat av: eira

*asg* Näe.... han behöver inte ärva ALLT. Lite måste man väl ärva från mammans sida också va?

2007-01-12 @ 17:00:42
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Linda

Skaffa dig inte för många gråa hår*ler*. Brukar träffa Osku ibland hos L, verkligen härlig kille*ler*

2007-01-12 @ 19:28:19
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Vidartilda

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2010-04-27 @ 11:59:38
URL: http://vidartilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback