Hm.......

Gårdagens inlägg försvann tydligen och jag märkte det först nu.....
är det något som händer ibland nuförtiden måntro.

Nå kallt är det idag igen !

Vi har varit en sväng till finska Karungi nyss bl.a annat köpte jag lite mera ägg ifall jag får inspiration till att baka lite imorgon när jag är ledig. Jag måste börja fylla frysen lite det är eko på fikabröd, inte för att jag behöver fika men för Ebbas skull är det mest !

Era andra bloggar skall jag ta itu med snart ....Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja å så får vi två inlägg på en gång, går ju bra de med! =) Ha en bra kväll du med! Själ sitter jag å äter glass (!!!) av allt ätbart... =)

Postat av: Sussi

Ååå... Har faktiskt inte varit över isen än iår...!
D borde man ju testa, spännande för barnen :)

Ha en go dag!

2007-01-25 @ 08:14:47
Postat av: Anonym

Oj, Annika ringde igår, å ville, att jag skulle med till Finland, men jag kunde inte.
Skulle man ha haft lite TELEPATI, kunde Ni ha åkt TILLSAMMANS!

2007-01-25 @ 08:55:24
Postat av: Anki

Ja ibland så försvinner bara allt.
Har ju hänt på min blogg 2 gånger

2007-01-25 @ 09:05:19
Postat av: Olavalvilde

Your website is extremely interesting

2010-03-02 @ 10:50:45
URL: http://olavalvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback