oj oj.....

........vad veckan går fort. Snart är det helg och då är det jobb i stan som gäller...med blandade känslor är det :I.

Veckan har gått i flyttar-tecken....ingen av oss som flyttar men moster har fått sin egen, nya fina lägenhet i måndags så då är vi alla involverade i det nu denna vecka. Igår var vi med moster till Ikea och inhandlade diverse grejjer till moster men så klart handlade jag också....men min nota blev inte dyr denna gång, 200:- fattigare var jag efter Ikea besöket....men nog finns det mycket jag skulle vilja ha samt behöver.

idag skall jag och flickorna till moster igen efter att flickorna slutar skolan, då står gardiner på schemat så symaskinen är packad och diverse prylar. Själv skall jag strax gå och slänga mig på soffan för jag har inte sovit mer än dryga timmen i natt ( i morse). Jag har hostat så "förbenat", rethosta så jag blir tokig.
27869-439Medicin hjälpte INTE, inte min inhalator med astmamedicin heller, ingenting....mer än att sitta käpprätt upp i soffan var det bästa......men vem orkar sitta rakt upp och glo ut i mörkret när man är svintrött och vill sova......27869-442......men nu känns det bättre, nu hostar jag inte för nu är jag ju upprätt , flickorna är i skolan och jag har hunnit slänga på en maskin med tvätt.....

 Under natten som gick var jag LITE less på att ha en klocka som slår varje heltimma och varje halvtimma.27869-440


Nu ropar kaffet på mig i köket.....27869-444 Ha en bra dag alla bloggare !! Även ni som bara tjuvläser skall ha en riktigt bra dag!!

Kommentarer
Postat av: malin

Vad jobbigt att du inte kunnat sova... å vilket billigt IKEA besök! Mitt bllev betydligt dyrare...

Postat av: grannen

Just detdär, HÖRA KLOCKAN å slå, VARJE HALVTIMME, det är JOBBIGT,
Hoppas Du får vila en stund..

2007-02-01 @ 10:49:24
Postat av: Irina

På jobbet har vi oxå en sån klocka, fast på natten tycker man det e nästan positivt... Du vet... "nu är kl redan tre...halv fyra...fyra.."osv... Hoppas du får sova inatt istället bättre, hemskt o sitta vaken sådär! Lycka till med gardinerna :)

2007-02-01 @ 11:13:36
Postat av: Annika

Det går ju ena hiskeliga "hostor" nu....här på jobbet hostar o kraxar var o varannan

2007-02-01 @ 12:18:36
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: borås-mummu

Nina,hörs din klocka ändå till din granne??????hujja!!!!!släng klockan!!!

2007-02-01 @ 17:32:38
Postat av: grannen

Nä, Borås-Mummu, har SJÄLV 3 stycken som slår VARJE HALVTIMME.
Så INTE HÖR JAG Ninas klockor....

2007-02-01 @ 17:45:12
Postat av: Maria

Visst är det hemskt när man inte får sova?!? Går som en zombie och väntar på att Rosenroten ska börja ta sig :)

2007-02-01 @ 18:13:43
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: elli

Fy fariken för rethostan!!!! Så du är i hjälparflyttarbranchen nu??? Kul!!! Vad köpte du för 200 kr på IKEA!!

2007-02-01 @ 20:05:27
Postat av: Sussi

Nu skall jag åxå ta mig en kaffe - ha en go dag!!

Kram på er :)

2007-02-02 @ 08:39:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:25:35
Postat av: Ragnarseline

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2010-05-24 @ 07:55:00
URL: http://ragnarseline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback