denna rubrik som man ej kan hoppa över!!!

Vad jag skrattade åt Kajsas kommentar om min yngsta dotter....Kajsas högra hand :)
....jag hon tycker säkert att hon måste hjälpa Kajsa när hon är och vikarierar.....hon berättade tydligt och klart  och lyckligt att NU har Kajsa varit och hon kan det och det(kajsa kan alltså)....men tex. på gympan är hon inte så van så då fick vi leka mera fritt *hi,hi*.
Och sedan tyckte hon i nästa stund SÅ synd om Maria när det kommer blod från hennes näsan *ler*
Denna dotter har så många härliga sidor som en del personer tyvärr missar :( 
 i regel är det så att : så man är åt henne det får man tillbaks ...tyävrr är det så.....
Och detta gör mig lessen och fundersam MÅNGA gånger.

♥♥♥♥♥♥♥♥

27869-523

När man är ung skyller man alla sina bekymmer på föräldrarna.
När man ärvuxen tror man att allting är den yngre generationens
fel.

27869-522


♥♥♥♥♥♥♥♥


Tacco-koma...vet ni vad det är ????  Det vet jag och jag skall inte äta taccos mer har jag bestämt igår.

Ha en bra dag och helg OM det inte blir fler inlägg under helgen...det vet man ALDRIG.

Kommentarer
Postat av: elli

Kajsas högra hand är verkligen en klok liten dam. Snäll och rolig och väldigt duktig, inte bara med matte och sånt utan socialt!!! Trevlig helg!!!

2007-02-17 @ 08:22:40
Postat av: Anki

Verkar vara en trevlig liten dam:)

Postat av: Vivi

HA en jättebra helg du å de dina med!

2007-02-17 @ 09:01:15
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ebba är en fruktansvärt mysig ung dam i sina bästa år!!!!

2007-02-17 @ 12:43:47
Postat av: Irina

Dina döttrar (båda två) är mysiga o charmiga. Ebbas skratt är väldigt smittsamt när hon sätter igång. Sen tänkte jag på det du skrev... att så man är mot henne det får man tillbax... Måste ju betyda att jag oxå är mysi o charmig?! *flin*
Skämt åsido...Visst minns ni nu 7 mars?? Jag börjar varna redan nu, man ska va ute i god tid (för en gångs skull).

2007-02-17 @ 13:31:03
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: grannen

Ha en kramo god dag hos Er!

2007-02-17 @ 13:37:29
Postat av: Moster Eva

Tack för besöket. Det var härligt att ha alla barnen här och även ni vuxna. Efteråt guidade Niklas mig runt "hälsostigen" Torneå/Happis så framöver behöver jag inte fundera - var är jag, hur långt är det hem.

2007-02-17 @ 15:58:49
Postat av: Linda

Upplever ofta taco-koma!!
Har sett många härliga sidor från din yngsta! Tyckte faktiskt att det var ganska härligt när dem tillsammans klippte håret på My, skrattar än idag åt det när tankarna vandrar dit :)

2007-02-17 @ 16:46:15
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Om Wille fick bestämma skulle vi haTaco koma varje dag!! :-D

Trevlig kväll!

2007-02-17 @ 17:46:41
Postat av: Pelleamal

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-26 @ 11:23:29
URL: http://pelleamal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback