brrrrr...fryser....

27869-444

Fredag och då skall man känna att nu är det ledigt snart och fredagsmys på G....eller hur???
Jag skall skicka iväg flickorna till farmor och farfar ikväll så de får ha det för
jag skall iväg och jobba tre nätter nu i Happis så min helg är bokad och sambon får inte använda sin högra hand alls den närmaste tiden så jag tyckte att de kan åka dit en sväng. Den äldre tösen har inte varit dit på jag vet inte hur länge sedan det är.........tänkte inte fara dit nu heller men nu hade hon inget val......

Ebbas mage är mycket bättre, var något hon ätit och vi har kommit på vad det var...muffinsbaket som tjejerna gjorde i förrgår var nog boven i det hela, de hällde i MYCKET röd karamellfärg och hon  har brukat reagera över det tidigare. Hemma är hon även idag och vi skall åka till stan strax för att inhandla lite kompresser, bandage, värktabletter och dylikt till "sjuklingen".

På tal om kylan idag, jag tror inte att Emmy skall åka skidor idag på skolan då det var häftigt kallt igen, men hon skulle bestämt ha med dem fast det var närmnare 30 grader kallt.....så vi får väl se kl.12.30 hur det blev.

Ha en bra helg mina vänner.



27869-435




Kommentarer
Postat av: Irina

Jo, kallt e det även i stan :/ Undrar när det ska bli mildare igen??
Trevlig jobbhelg på dej!!! :)

2007-02-23 @ 09:21:49
Postat av: Vivi

Ha en trevlig helg jobba inte ihjäl dej!! Tjing i kylan!

Postat av: Annika

Trevlig Helg till Er oxå!!

2007-02-23 @ 12:01:59
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sofia

Trevlig helg! PS. Dina vackra blommor gör att man glömmer bort kylan :)

2007-02-23 @ 14:11:35
Postat av: grannen

här joppas det åxå i helgen....
vi får tassa förskiktigt, att inte väcka dig!

2007-02-23 @ 16:28:16
Postat av: elli

Trevlih helg på jobbet då!!!!!

2007-02-23 @ 16:46:43
Postat av: Sussi

Mina tre äldsta har lekt ute ett par timmar om dagen i minus 27 grader!
Dom är åxå döless på sjukan å allt innesittande, så då går ju d mesta :)
Ha en go helg,
Kramis!!

2007-02-23 @ 22:21:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Ha det så kul på jobbet!

2007-02-24 @ 09:39:20
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback