27869-533

27869-533

Igår var vi på fest...eller jag kom i slutet när barnen skulle hem....ni har läst på Eiras blogg redan gissar jag. Och tur hade vi: "Tårtbagerskan "hämtade flickorna från skolan och utfodrade dem och sedan fortsatte de mot Happis, jag anläde till festen direkt efter jobbet. Tack alla ni som gjorde denna fest möjlig för flickorna!!!
Jag körde via finska sidan till Happis och det gick MYCKET snabbare att åka finska vägen från Ö-tå till Happis än vad det gör om man åker via Sverige......så i morse åkte jag över isvägen och via finland till jobbet i Ö-tå och jag var på jobbet snabbare än jag brukar, det var rak och fin väg :)

Nu är det en syn för gudarana i köket hemma hos oss...flickorna och Mikael bakar muffins.....och skall tala om att flickorna kan det bättre !!! Tyvärr brukar inte "han-folket" hos oss fixa det där med bakning....men jag vägrade när jag kom hem, ides inte börja....och gubben hade redan lovat flickorna att de får baka muffins...men jag sa att jag hjälper inte till....så nu grisar de på där.

Mamma och pappa klev innanför dörren så nu skall jag gå och surra med dem och vänta på att få kaffe och muffins :)!!



Kommentarer
Postat av: mommo

Tack Mikael och flickorna för muffisen de smakade väldigt bra, synd att jag var så mätt eller kanske det var tur.

2007-02-21 @ 19:24:40
Postat av: Linda

Brukar åka finska sidan ner ibland! Håller med dig, mycket bättre väg!
Måste ha sett ut ungerfär likadant hemma som när gubben bakar;) Bullar kan han inget annat!

Postat av: Irina

vink, vink! :)

2007-02-21 @ 20:28:18
Postat av: eira

Tack själva! Kul att ni kunde komma, fast det var mitt i veckan! Tack till farmor för hennes goda tårta!! Man är lyckligt lottad som har en tårt-bagerska i familjen!! *ler* och här var barnen också trötta efter festandet! Ha en bra dag!

2007-02-22 @ 07:19:21
Postat av: Vivi

Åh vilken syn, kan tänka mej att du hade köket upp å nervänt innan de var klara!! ;)

2007-02-22 @ 08:08:42
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Jag skulle inte våga åka isvägen! Är supermesig när det gäller is. :)
Kul att du fick muffins men slapp göra dem.

2007-02-22 @ 08:17:55
URL: http://morsanbaloo.blogg.se
Postat av: Haakoningebjorg

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-02-02 @ 11:00:01
URL: http://haakoningebjorg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback