snart 2008



image777

Tomten kom igår till vårt hus i år igen...Jag undrar när den slutar att komma, och inte visste jag att alla hade varit så snälla i år igen ;)

image779

Gårdagen var för vår familj en lyckad dag, vi trivdes och umgicks med släkt och vänner, allt som allt var vi nitton personer och tänk vi rymdes bra, man brukar väl säga att finns det hjärterum så finns det stjärterum. För många familjer är det kanske inte så mycket med nitton personer kring jul men vi som inte har så stora familjer och nära släktingar varken jag eller mikael så var det mycket kul att så många ville fira jul med oss.
Maten smakade FÖR bra och lite för MYCKET mat...(som vanligt)
Tomten kom och hade med sig paket, både till små och stora.

Snart skall vi åka till Nikkala för att hälsa på farmor och farfar och jag hoppas att de inte lagt färdigt stora pusslet, jag älskar att pussla men sedan vi skaffat katter är det omöjligt ha ett stort 2000 bitar pussel framme....och för mig hör pussel till julen, lika vikitgt som skinkan och tomten (nästan)


Nu önskar jag er en god fortsättning på julen mina vänner.

image778

Kommentarer
Postat av: Annika B

Jag väntar att ni ska ringa nån dag...och hälsa på hos oss.
Morgan har feber och ligger och sover.

2007-12-25 @ 16:37:59
Postat av: Moster Eva

Tack för en härlig julafton med alltför mycket mat och många julklappar. Det är tur att jag har en sån stor och härlig familj nu när jag blivit ensam,jag är enormt tacksam.

2007-12-25 @ 16:50:16
Postat av: Eira

Tusen tack alla som vi fick vara tillsammans med hos er. Nina och Mikael - ni är bäst i hela världen som så gästvänligt år efter år öppnar erat hem för oss alla. Vi är också oerhört tacksamma.

Postat av: Majsan

God fortsättning!

2007-12-25 @ 21:12:33
Postat av: Kajsa

Julen är så speciell för oss alla. Man förknippar den med mat och myspys. Ha en bra fortsättning!

2007-12-26 @ 16:28:39
Postat av: Irina

Tusen tack själv, det var supermysigt o maten var suvve som vanligt!!
//Irina & Fredde

2007-12-26 @ 22:53:04
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Annika

Nytt försök med kommentar!

Vilken mysig afton ni verkar ha haft!! :)

2007-12-27 @ 16:55:27
Postat av: Wooowusa

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-04-15 @ 08:20:21
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback