Sista dagen på detta år !!!

image780

Har ni summerat ihop årets händelser?

Jag har lite grann funderat över året som gått, och det är mycket som hänt, för mig är det största att jag blivit klar med skolan i början på året. Jag har kunnat säga adjö till mitt förra jobb med en avskedsansökan då jag fått ett annat  och nytt jobb i en ny kommun:  det är för mig den största och bästa händelsen. Sedan finns det en massa saker som hänt men för mig var detta den största och bästa grejen under 2007 och som är en av stolparna som stöttar upp ens liv.


image781

För övridgt har gubben skitat ner hela huset idag, sågspånen har bara yrt överallt och i hela huset har det lagt sig som ett fint lager av små, små korn av sågat trä *blä* ......har med andan i halsen tänkt att få se om vi hinner till stan för att äta gott, umgås och se på lite raketer. För gubben ville bli klar med sågandet och rivandet idag, så att det bara är börja försöka bygga ihop något igen :)

image782

jag hoppas inte ni skall må så här imorgon !!
Det skall inte jag då vi skall dricka julmust ikväll (livets dryck efter Vatten), imorgon har jag bokat ett schema åt mig över vad som skall göras imorgon och jag hoppas jag hinner med det.

image783

Ett rikitg gott nytt år önskar jag er alla kära bloggvänner. H en bra kväll !!!!

Kommentarer
Postat av: Annika B

Gott nytt år på er.
Visst är det skönt med ett nytt oförstört år framför sig.
Många med mig gör nog nyårslöften.
Banta - Bli en bättre medmänniska - Spara pengar m.m.

2007-12-31 @ 18:09:42
Postat av: Anki

Gott slut och gott nytt år=)
Ja sista året har det hänt mycke även för mig. Så du är inte ensam:-)

2007-12-31 @ 20:59:51
Postat av: Kajsa

Här flödade det olika drycker hela kvällen...men jag mår prima i dag!!! Vi har fått jobb som vi trivs med båda två detta år...det är positivt! Livets dryck efter vatten är ju julmust!!! Men vad mätt man blir av en flaska, iallafall när man äter. Ha det bra!

2008-01-01 @ 10:33:29
Postat av: Moster Eva

Gott nytt år. För mig har det oxå varit ett förändringens år. Har fått ny lägenhet i Happis, en ny upplevelse att bo i lägenhet, och det bästa av allt - stugan i Kukkola som blivit verklig med hjälp av alla nära och kära, liten som stor. Bl a Ebba som under 5 veckor hjälpte mig att serva gubbarna med mat och kaffe. Jag är så tacksam för all hjälp.

2008-01-01 @ 10:38:08
Postat av: Eira

Tack för att ni kom igår kväll! Visst var det ett kul år - resan till Bulgarien m alla paraplydrinkar får man inte glömma - tur att Ebba minns det roligaste med den resan. Resan som förresten fick oss att planera fler resor! Och dom ser vi ju fram emot. *skrattar*

Postat av: Mia

Gott nytt år Nina, hoppas du o din familj, både tvåbent o fyrbent, får ett underbart bra 2008.

Kram från oss mitt i byn. =)

2008-01-01 @ 13:04:38
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Annika

God fortsättning!!

2008-01-01 @ 15:14:41
Postat av: Maria

Gott Nytt År från oss i Thailand!

2008-01-02 @ 15:24:45
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback