Sovmorgon ??!!!

27869-651




Nog är det konstigt att när jag bestämde mig igår kväll att idag skall jag ha sovmorgon, ja då har jag börjat vakna efter fem på morgonen och sedan tittat på klockan i ett ...och under veckorna när jag måste stiga upp tidigt ja då är jag sååå trött *mutter*


                                                                                                    ♥

Idag fyller Milla 7 år och blir en riktig skoltjej, GRATTIS till dig Milla !!!


 Inför helgens planering finns det tusen saker som jag borde ta itu med här hemma men jag vet inte i vilken ända jag skalll börja då min inspiration är borta IGEN och inte har jag riktigt tid heller.....Idag till kukkola på Millas kalas och så borde jag efter det till Kemi eller till Kemi imorgon men då blir morgondagen också splittrad och man skall iväg, och så borde vi åka iväg till kompisar som skulle till ön ( Seskarö) till stugan deras, vi brukar vara dit en gång varje sommar men i år har vi inte hunnit dit.....Vi får se, det slutar nog med att latmasken tar över :)

Ha en fin och mysig helg kära vänner!!




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken söt blogg du har!

Postat av: borås-mummu

Nina,det finns barnvakt,så ni kan åka i väg den lördan!!!!!

2007-08-11 @ 10:01:26
Postat av: sussi

Hoppas vi ses den 25e - har du sett kläderna!! Flickorna skulle bli urtjusiga ;)
Har redan "klätt" mina i fantasin ;) *fniss*

2007-08-11 @ 10:18:08
Postat av: Maria

Ta det som det kommer! Lyssna på masken du :)

2007-08-11 @ 20:31:27
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Du jobbar på veckorna!!! Försök då för fariken att ta det lugnt på helgerna!!! Vi lever bara en gång...
Jag har så stökigt och skitigt här hemmavid eftersom jag ju jobbat hela sommaren och jag vet att när min inspiration vaknar och jag inte är så förbenat trött mera så städar jag av rena farten. Unna dej själv lite helgvila!!! Kram

2007-08-11 @ 23:24:02
Postat av: Irina

Kul o se er alla idag :)

2007-08-12 @ 01:08:20
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Anki

Stressa inte ihjäl dig.
Det kommer fler somrar då du kan fara o flänga.
Låt masken oxå styra ditt liv lite :-)
Ja jag vet att den kan ta över helt o hållet, men det är risker man får ta. Har ju erfarenhet av såna maskar=) Skitsvår att bli av med

2007-08-12 @ 08:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback