Helgen går för fort...som vanligt.

Tjaha nu är helgen till ända. Det har hunnits med en hel del. Gårdagen bjöd på inomhus sysslor halva dagen iform av städ och tvätt och sedan drog vi kosan mot diverse ställen, Kukkola, Happis, Nikkala och hämta hem Emmy från en kompis och hux flux så var klockan kväller innan vi var hemma.

Idag har jag och Kajsa haft träff i Kyrkan och efter det drog vi till stan på kalas och dessa är alltid trevliga, och jag ser fram emot dem för här får man träffa dem som man träffar allt för sällan *suck*...jag tänker på när barna var små och vi träffade nästan dagligen, saknar den tiden:)...till och med Emmy är stolt i rösten när hon pratar om hennes första bästa kompis som är en kille:), hon frågar ofta om den tiden....får det finns så många kort med emmy och M på!!! Nå det var fika och surr och tiden bara tickar iväg, sen middag blev det och Ebba har lekt ett tag med Moa....
.......och NU efterlyser jag min flickor för de skall i säng!! ........Vet inte vart de tagit vägen........ Fritids imorgon och tidig uppstigning, hur det  nu skall gå för dem med det blir en gåta, de som lärt sig att sova på morgonen nu denna sommar.  Det var en kort variant av helgen....men nog så lång.
27869-575

Jag har mina aningar om att det blir färre uppdateringar nu för mig ett tag framöver, det är vad jag har på känn, men vi får väl se:)
Det är det som är spänningen med bloggen, ibland har man diarre och sprutar ut nya inlägg i ett kör och sedan är det stilla på den fronten igen. Hur som helst ha en bra måndag imnorgon, och ni skall få se att det blir toppen väder till veckan för flickorna slutar sin sommar ledighet idag!!

27869-577

Kommentarer
Postat av: eira

Det gör inget om man har färre uppdateringar ibland. Allt har sin tid - ibland skriver man mkt och ofta, ibland mindre o sällan. *ler*
Hoppas du fick flickorna i säng - och att dom får en bra dag på fritids!

Postat av: Kajsa

Ja, här sitter jag och väntar in de första kottarna...

2007-08-06 @ 06:22:26
Postat av: Anki

Gå till grannen o prova hennes nya nackkudde, är så skön=)

2007-08-06 @ 07:51:28
Postat av: Catharina

Fina bilder, visst är det kul att träffa männsikor från förr.

2007-08-06 @ 08:23:45
Postat av: Sussi

Nina, jag kom på att jag inte sett dina nya glasögon - katastrofalt är vad jag kallar det! Hoppas du fick flickorna i säng och att det inte var en stor process att få iväg dem nu på morgonen.

2007-08-06 @ 08:24:11
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Vivi

Ja de är nog bara att inse att hösten är i antågande, men jag sörjer inte. Tycker hösten är en härlig tid den med! =) Ha de!

2007-08-06 @ 08:36:03
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Sussi

Jag skulle på Ikea. Men hyllan Monica skulle ha fanns inte inne, så jag ska ta en dusch nu och sen cykla till Anna. Ville vara på Ikea kl 10 när de öppnar :) Orkar inte köa.. :) Vi kommer säkert nu när emil kommer hem :)

2007-08-06 @ 10:00:15
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Annika

Ja huvva...snart börjar skolan!!! Sommaren går alldeles för fort!!

2007-08-06 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback