Grattis Brorsan och Eva!!!!

27869-626

Jag har INTE fyllt år, men det har varit tal om ålder då min bror fyllde år igår och moster fyller år imorgon och som grädde på moset så var det gemensamt kaffe och tårta idag, så där lagomt mitt emellan :)


Och då tycker jag bilden passar så bra....när man talar om hur gammal eller hur ung man är;)

Tack för allt fika och tårtorna, det var TVÅ tårtor en gräddtårta med jorgubbar på och en  som Ebba kunde äta!



Till er som var snälla och skulle hjälpa mig med det försvunna inlägget: där fanns inte inlägget och där har jag sökt och nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev så det var säkert helt oviktigt och ointressant.



Idag har jag varit och hämtat mina nya glasögon.....och jag är inte riktigt 100% nöjd....NU vill jag ha linser helst,
jag har så lite mellan mina öron  ( lite förstånd alltså )....och det gör att skallen är smal (om än tjockskallig på andra sätt) och detta gör att jag har så svårt att hitta glasögon, finns aldrig något att välja mellan när jag skall köpa glasögon, och så har det alltid varit.



Imorgon skall flickorna bli hämtade till stan så de får andas lite stadsluft !!!!! 
(TUSEN TACK på förhand Eira)

Det är sista rycket på deras sommarlov på måndag börjar fritids för dem,
känns lite trist:(  att sommaren är snart slut, åter igen.........................



Kommentarer
Postat av: Catharina

Det känns faktiskt som om sommaren är slut redan nu, det är vädret. Min lille babian har börjat fritte han med. Igår bakade de bullar och i dag skall de på Torneå badhus, nog bättre på fritte än hemma.....

2007-08-02 @ 08:35:59
Postat av: Anki

Du får väl skaffa såna glasögon som har gummiband runt skallen så de hålls på=)
Ha en bra dag!

2007-08-02 @ 08:43:35
Postat av: eira

Dina brillor är jättefina på dig!! Sätt en bild på dig m gamla brillorna och så en m nya - så får folk avgöra själv. Så de så! *muttrar lite*

Postat av: Annika

Berit har skickat med tidningen om "Mimi matpetare som blev Mimi matvrak", åt dig!

2007-08-02 @ 10:46:31
Postat av: Nina

Åh hur skall jag kunna tacka Berit???? vad kul!!!!!

2007-08-02 @ 11:20:03
Postat av: Kajsa

PÅ SÖNDAG FÅR JAG JU SE DINA NYA BRILLOR!
Jag jobbar ju ännu nästa vecka så jag får ju träffa dina tjejer då! Kasper har haft sååååå tråkigt...ingen att leka med men denna vecka började en kille så då har det vart lite kuligare...

2007-08-02 @ 19:58:53
Postat av: Annika

Tidningen finns här hos mig! :)
Ha ha...så då måste du komma förbi o hämta och samtidigt passa på och ta en kaffe eller så!!!

2007-08-02 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback