Änglar..finns de...

Om änglar finns i någon form så tror jag att  Kajsa är en av dem !!!!

Jag blir så varm och glad för det du gör Kajsa, tänk på det, det betyder oerhört mycket för ett mamma hjärta.




Annars är det en sorgsen stämmning i mitt inre,
men de stunderna behöver man också, av dem blir man stark.

Det har jag lärt mig, alltid något positivt, man skall ju försöka se allt från den positiva sidan;)




Gläjde och sorg vandrar på en stig tillsammans,
 bredvid varandra.
 Ibland går den ena med några steg före den andra,
men i det långa loppet tror jag att de kommer fram samtidigt,
på delad första plats.






Kommentarer
Postat av: Sussi

Du gjorde mig nyfiken fast jag ska inget fråga. Hur har din dag varit annars då? Ses i veckan!

Postat av: Catharina

Det är inte lätt att se allt possitivt, när man är ledsen och sorgsen. Men du har rätt, man blir starkare av det....

2007-08-07 @ 08:26:20
Postat av: Anki

Ja änglar finns nog lite överallt =)
Även om man inte kan se dem eller veta vem som är en.

2007-08-07 @ 09:04:02
Postat av: Annika

Jaa, nog finns änglar!!
Skickar lite styrkekramar åt dig!!

2007-08-07 @ 09:28:11
Postat av: Irina

Visst finns det änglar..
*krama*

2007-08-07 @ 18:58:24
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag vet naturligtvis inte varför ditt hjärta är fullt av sorg men hoppas min stora varma kram känns!!!

2007-08-07 @ 21:08:32
Postat av: elli

Kram

2007-08-07 @ 21:20:58
Postat av: Noaebba

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-06-18 @ 08:17:29
URL: http://noaebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback