Veckan lider mot sitt slut....


    

Kan ni tänka er att sommaren är snart här??!!  Idag fick jag mig en sådan där aha-upplevelse och tankeställare om att sommaren är snart här = Jippi!!!  och tankar på att det blir att jobba denna sommar också, det är det som är nackdelen med att vara vikarie, men det är kul att få jobba med det man läst till så jag klagar INTE och sedan skall jag ta mig någon strödag semester någon dag när verksamheten tillåter det :)
    
Jag längtar till sommaren då jag får fota mer blombilder!!  knasiga jag som älskar att fota dessa blommor.... det kanske är för att kunna njuta av dem även på vintern och för att kunna titta på lite foton och drömma sig till sommaren. Nå nu är det inte länge kvar!!  Synd bara att vår sommar är så fruktansvärt kort...tänk hur lå¨ng tid vi har höst- vinter - vår !!! 3 månader av 12 är sommar och 9 månader av året är det inte sommar. Men man får se även detta från det positiva på det sättet: att det man har lite av, njuter man desto mer av under den tid det varar 8 I dett fall sommaren) !!!!

Nu blev det helknäppt allt jag skrev men ha en bra vecka om det blir lite stillastående här på bloggen under veckan igen...
  

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ha de så bra i veckan, hälsa ötå! (om det är där du ska jobba vill säga!)Tjingeling!

Postat av: Kajsa

Jag förstår att du gillar att fota blommor ertersom dom blir så fina.
Har åxå haft sommarkänning i dag...städat altanen bl a. Ha en fin arbetsvecka nu!

2007-04-22 @ 19:56:41
Postat av: Annika

Åhhh nog längtar man!!

2007-04-22 @ 20:39:46
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jag älskar åxå bilder på blommor - spec tulpaner!
D har väl ingen märkt...!?

2007-04-22 @ 22:22:32
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Har du sått frön ännu?
Inte jag, men det lär nog bli några:-D
Så vi har nåt att fota i sommar.

2007-04-23 @ 08:44:12
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Maria

Så fina blommor! Jag brukar bara ha några - vi är ju aldrig hemma på sommaren :)

2007-04-23 @ 15:22:51
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback