Fortsättning följer----

fortsättning  på historien av rensandet från igår...jag rensar också i smyg det mesta och knyter ihop påsarna så då ids inte skrotsamlaren gå igenom allt *ler*...men igår var det så att jag hann inte rensa tidigare under veckan allt som skulle rensas.
Så så här gick en episod:...skrotsamlaren frågar vad jag behöver rensa mera: Då svarade jag skotergaraget ...där finns gamla plastkrukor som är TRASIGA m.m., då säger skrotsmalaren att han har varit dit nyss och rensat med Ebba och de anser att det är bra grejer där...jag går dit och fyller två säckar: med observera TRASIGA prylar, gammal glassbyttor, blomkrukor, allt  var trasiga prylar!!!  I källaren gick det likadant....jag går ner, och en kommer efter och skrotsamlaren plockade upp från säcken och ja, då var Åskmolnet igång  %#"&*

Idag skall jag väl ta fram en säck och börja fylla den igen med gamla målarkläder och skrotkläder som sparats i källaren...finns TRAVAR av sådant för en skrotsamlare tycker att det är bra att ha!!! Men inte hur mycket som helst ??!!  Ni håller väl med mig nu.!!!  Jag passar på då det bara är flickor hemma i huset idag på dagen i alla fall !!

Sedan skall vi till stan på e.m till min moster och förena nytta med nöje :)

Ha en bra dag med korv och eld och ja vad nu som hör till Valborg !!!

image502

Kommentarer
Postat av: sussi

SÅG minsann eran HÖÖÖÖG av säckar å skrot!
Gjorde likadant, men mannen kikade...
"Ska du slänga d här"!!??
Jag sa bara, strunta du i d å tejpa ihop säcken ;D!!
*hahaha*

Önskar er en underbar Valborgs!!
*kramar*

Postat av: Irina

Glada vappen på er! :)

2007-04-30 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback