En lapp till...

En lapp i brevlådan idag också...men jag hann inte läsa den innan Emmy tog den och kutade till Elli med den...hon menade att NU får det vara nog!! Hon menade att skolan kanske känner igen handstilen.....Nå jag har mina misstankar och idag var det ingen bild men det är bara det att Ebba blir så UPPRÖRD att hon SKAKAR när man skriver svordommar och så!!!

Nå till nå annat!! Dagarna rusar iväg och våren är här med stormsteg !!!  På jobbet är det fullt upp och mycket att göra...Men det är väl därför man får lön ???  För att man skall göra någonting menar jag. Idag har jag varit till byn Ylinenjärvi i tjänsten och fy vilken lerig väg det var...nu är bilen så skitig ,och gubben får väl krupp när han kommer hem när jag inte ställde mig och spola av den på en gång!!!  men det får bli imorgon om han inte gör det själv ikväll :) *hi,hi*

Nu ropade Ebba: När skall vi gå isäng?? så det är bäst att gå och säga godnatt då hon redan har duschat och har pyjamasen på sig....hon är mycket trött på veckorna, hon är säkert inte van vid långa fritidsdagar hela veckorna mest.

Adjöss!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har oxå riktiga tröttisar på veckorna! Siri o Robin somnar supertidigt, mellan 18-18,30 tiden, det är bara Mysan som man får draaaa till sängen :)
Hoppas att ni hittar den som skriver lapparna!!

Postat av: Kajsa

Kan det vara så att nån av grabbarna i grannskapet är förtjust i nån av dina tjejer? Konstigt sätt att visa det på iallafall...

2007-04-24 @ 19:54:02
Postat av: eira

Uscha...för dessa lappar.

2007-04-24 @ 20:50:55
Postat av: kajsa

Yes! Du och jag!

2007-04-24 @ 22:03:46
Postat av: Annika

Nog är det tröttsamma kvällar för både mig o Wille. Jag orkade inte ens se House igår! :-)

2007-04-25 @ 09:53:48
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback