Ebba....

image478

Igår fick Ebba sina nya glasögon och idag var hon till frissan och klippte bort sin långa pannlugg som hon inte ville ha kvar när hon fick reda på att hon får glasögon ( Och vem blev  glad för det ????  Jo jag...jag har tyckt att det ser så slarvigt ut när den varit lång/halvlång, men jag har inte fått klippa den) Så jag snabbade mig och beställde tid till frissan, så idag var det frissa besök på schemat.

Gårdagen var Ebba så lycklig när hon såg allt möjligt som hon inte sett förrut när man är ute och åker bil....och vad mamma hjärtat värkte av glädje av att se hur glad HON blev !!! Och inte på tal om idag då såg hon tranor, svanar, gäss, finska sidan , hus ja allt möjligt som hon inte sett tidigare.

Efter förmiddagens besök hos frissan och hos moster så har vi haft folk i olika omgångar här hela dagen, vissa  dagar är det så att ingen kommer och sedan en annan dag så avlöser folket varandra.

Imorgon skall jag göra INGENTING, jag har beställt sovmorgon men hur det blir med det får vi se. Hela veckan har jag vaknat vid fyra på morgonen och legat klarvaken och inte kunnat somna om, och sedan när klockan börjat närma sig kvart i sex och man skall stiga upp så DÅ har sömnen kommit sig smygande IGEN !!  alltså sömnen bråkar med mig och jag vet inte varför.....
 

Tjingeling !!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhhh vad hon är fin i både håret och med glasögonen!!
Tänk vilken lycka att se saker hon inte sett förrut!! :-)

Postat av: kajsa

Men vad fin och söt hon är Ebba!!! Passar jättebra i lugg och glasögon! Finfina slingor i pannluggen åxå ser jag. Vilken lycka för flickan att se!!!

2007-04-21 @ 22:38:19
Postat av: eira

Ebba är jättesöt i sina glasögon. Och luggen vart jättelyckad! Hälsa henne det från mig! Tack för att ni kom!

2007-04-22 @ 07:51:58
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Vivi

Söt liten brutta!! Ha en bra söndag, hoppas du fick dej en sovmorron!

2007-04-22 @ 07:55:51
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: anna

va härligt för henne -att se!
ha en bra dag

2007-04-22 @ 08:32:34
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag riktigt hajar till för hon har helt plötsligt blivit så lik dej!

2007-04-22 @ 09:43:29
Postat av: Anki

Hon är ju jättesöt i glasögon o nyklippt hår.
Du börjar nog bli gammal. För gamla människor kan inte sova, de stiger upp kl 4 och bakar:-D

2007-04-22 @ 10:04:48
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: sussi

Åh vad fin gumman blev :)
STOR kram till Ebba, vad glad jag blir att hon äntligen kan se ordentligt! Hon måste ju ha haft en himlarns massa huvudvärk...

Kramar!

2007-04-22 @ 10:30:25
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: grannen

vad Hon BLEV FIIIN, i både glasögon och håret, lik Dig!
Vinkar!

2007-04-22 @ 11:07:24
Postat av: Majsan

Nog är hon mamma upp i dagen, vilka fina glasögon hon valt!

2007-04-22 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback