En snabbis bara......

Några dagar har jag varit så upprörd så jag har inte fått något vettigt gjort....fy vad jobbigt det är när man är upprörd, det tar så mycket på krafterna!!!!

Igår föräldramöte, bägge flickorna hade det på samma gån gså då fick mormor rycka in och vara med barna för det är liteeee svårt att dela sig mitt itu. Ebba hade slocknatpå en gång efter att vi gick och den andre väntade på mamma innan hon kunde gå i säng.
Föräldrarådet sade jag bort nu.....men så hörde jag vilka som hade blivit invalda från sexårs gruppen....trevliga människor så jag borde nästan ha varit kvar för den skull *ler*...näe men det är bra att det blir nya personer tycker jag.

Annars då....jag har varit till Kalix idag för att träffa studiegruppen för vi har skrivit ihop något så tråkigt som ett disukssionsprotokoll och strax skall jag och hämta hem flickorna, jag orkar inte börja att plugga eller göra nå skoluppgifter nu när jag kom hem så då hämtar jag hem töserna direkt då se slutar istället......
fast jag kan gissa att det blir sura miner från den äldsta men det struntar jag i, de hinner vara nog på fritids tycker jag.

Fy sjutton vad det är kallt och ruggigt idag....var tvungen att tända eld i kminen när jag kom hem....inte ens katterna kunde sova de frös så mycket !!!  Det är sant!!! 

Tack mamma och en extra vinkning bort till Svartlå från mig !!!
Ta en god bok och slpppa nu allihopa när det blev så trist väder.



27869-201


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är bara "standin" på föräldrarådet. :-D

Postat av: anna

:)

2006-09-28 @ 13:04:04
Postat av: Moster Eva

Idag är det verkligen ruggigt - det snöar och jag har kört i sörjan på sommardäck till Boden för att göra mig fin i håret. Inte har jag hunnit putsa alla fönster för man blir så in i bombens ineffektiv som pensionär. Du kan väl ringa i kväll när flickorna somnat, vill höra hur ni har det.

2006-09-28 @ 14:05:18
Postat av: Sussi

Här eldar jag åxå för fullt! Menar du att du sa bort dig??? Trist... just som det blev kul, HAHAHA!!! Från 6års blev d jag och J, skoj :), ser fram emor d!

2006-09-28 @ 16:37:13
Postat av: häxan1

VAD DÅ?
ELDAR NI?
vi har så VARMT inne, det hjälpte ISOLERA huset!
Och det är SANT :-)

2006-09-28 @ 16:45:14
Postat av: Anki

Varför är du så upprörd????
Stackars katter:-)

2006-09-28 @ 18:18:03
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Varför upprörd?? Glömde fråga...

2006-09-28 @ 20:19:15
Postat av: elli

Ja, varför denna upprördhet????

2006-09-28 @ 20:43:24
Postat av: Irina

O idag snöade det..... kan du fatta det?! Nå ja fattar iaf inte... Nåja det stannar väl inte riktigt ännu... som tur e! Vi hörs! Kram

2006-09-28 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback