Bytte rubrik.....

Jag bytte rubrik...men jag menar  jag har inget vettigt att skriva om. Det var bara så....jag menar att det finns inte så mycket att läsa om på min blogg, mest "rappakalja".

Över till något annat, Jag skall visa er var Ebba bäddade ner sig förra veckan den dagen hon var hemma från sex-års då hon haft feber på natta. Se här:
27869-224

Idag var jag med på morgon-samlingen på sex-årsverksamheten. Jag lovade Ebba igår att jag skulle stanna en stund idag, och det var en nöjd flicka som sa hejdå när jag gick.....

Nu förtsätter jag med mitt läsande, hej svejs på er!!!


Kommentarer
Postat av: eiralainen

Japp! Bättre så! Gullig bild på Ebba!

2006-09-19 @ 09:43:39
Postat av: Qaroline

Hihi vad sött ;D

Postat av: Sussi

MYCKET BÄTTRE :)!!! Du, vilken gullig bild! Skönt att det gick bättre m Ebba idag, det är sÅ jobbigt att lämna ledsna barn...

2006-09-19 @ 09:47:14
Postat av: catharina

Se, och vi som planerar att handla en massa möbler på IKEA, helt onödigt...tigga pådor på ICA MAxi borde vi göra i stället, pilligt och pra!

2006-09-19 @ 13:05:32
Postat av: Susanne

Jackan kom idag, och JAG KLARADE provet :D Godkänt var 7p och jag med mitt mattehuvud fick 8½p :)

2006-09-19 @ 16:30:31
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Anki

Vi gillar ju o läsa rappakalja:-)
Så fortsätt skriva.....

2006-09-19 @ 17:35:03
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback