Bordsdekoration

27869-197

Fick "skäll" igår av sussi i stan att hon är less kossan....*skratt*

Bilden är från söndagens lunch, bordet är dekorerat av barnen. Det var bordsplacering också och supergod mat blev vi serverade hos moster i Svartlå. Tack för det!!!
Helgen tillbringades alltså hos moster.

Igår var stora tjejen till tandläkaren och fick en tand utdragen och idag ligger hon med feber, vet ej om det har samband eller om hon bara blev sjuk rent allmänt i natt.
Ebba fick först gången gå ensam utan mamma  till sexårs idag och igår fick hon promenera hem själv, en stolt liten flicka kom hem igår. Idag stod hon och väntade på två pojkar vid vägkanten såg jag, och hon slog följe med dem, hoppas bara att det var OK för dem.

Nu väntar skoljobb och en febrig flicka. Och era bloggar har jag ej läst på flera dagar, har ej hängt med alls. Därav dåligt med kommetarer från mig. Hoppas jag hinner ta itu med alla bloggar ikväll....det är säkert hur mycket som helst att läsa = spännande !!!  Den som väntar på något kul väntar aldrig för länge......

Jag säger hej till er alla här istället för på era respektive bloggar !!!  Då jag ej vet när jag hinner plöja igenom dem. Men nu är kossan utbytt *hi,hi*  : )

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhhh vad fin bordsdekoration!

Postat av: catharina

Håller med sussi, jag var åxå less kossan, såg den flera gånger om dagen... Vad duktiga tjejerna är på att dekorera, det blir så mycket roligare att äta då..

2006-09-12 @ 10:48:51
Postat av: Susanne

Ses ikväll då vi kikar in från stan :) ooooh, asti en till helg. nu är knäet avsevärt mycket bättre! :D Kommer från varmbadet där jag förhoppningsvis mjukat upp det rejält :)

2006-09-12 @ 15:58:16
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Kajsa

Verkligen fin bordsdekoration! Hoppas Emmy frisknar till sej snart!

2006-09-12 @ 17:45:37
Postat av: Linda

fin bordsdekoration!

2006-09-12 @ 17:56:21
Postat av: eira

Vilken fin bordsdekoration!!!!

Hoppas Emmy blir frisk snart - hälsa från oss i stan!!! Och duktigt av Ebba att gå till o från skolan själv, snacka om stor tjej!!! *vinkar*

2006-09-12 @ 18:00:40
Postat av: Anki

Skitsnygg bordsdekoration:)
Kossan var ju fin....

2006-09-12 @ 18:38:10
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback