Äntligen fredag !!!!!!

   

Oj vad bra det gick igår efter kl.09.15....hände inga mer missöden efter mitt inlägg. Det var det som behövdes: LIte paus framför datan!!!

Ebba är pigg som en lärka, for till förskolan idag....
Och gud vad mamma hjärtat gråter inombords.....flickorna vill gå hem själv !!! Jag vill ju hämta dem!!!! ( tycker JAG ja), de är ju små !!!!
Det är svårare för mamma än för flickorna att de växer och blir äldre.....och speciellt min lilla Ebba som kanske inte tänker fter varenda gång hon går över vägen ....*SUCK*.

Ikväll pyser vi till stugan, måste göra iordning inför vintern och föra dit grejjer......moster har sett till så att vi fått ärva en hel del prylar....och nu gäller det bara att hitta platser till allt. Och till stugan behövde vi tex. skåp eller dylikt...och vips så fick ett perfekt jätte bra skåp med bra förvaringsutrymmen. Men nu gäller det bara att få in grejjerna i bilen ikväll innan vi åker. Flickorna skall åka med storebror och Sussi´s bil upp till stugan, det ser de mest fram emot, slippa höra mammas och pappas gnäll som de sa, och får poppa hög musik med dem.
Det blir natt innan vi är framme men det är ändå skönt att vara på plats imorgon bitti. Då hinner man få ut maximalt av tiden där, söndagkväll skall man vara hemma igen.

Fy vad jag frös i morse....inte van ännu vid lite kyligare temperaturer.....men det finns nog några som njuter, som Hilldur och sussibussi....*skratt*.

Ha en bra helg för det skall vi ha.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Att jag gör!!! Så skönt att tända en morgonbrasa å vira in sig i filten :)! Du - efter 9.15 igår tog jag över :(

Postat av: catharina

aha en till som inte klippt navelsträngen... hopaps att ni får en härlig helg, de har ju lovat fint väder. trevlig helg !

2006-09-15 @ 11:13:27
Postat av: Irina

Hoppas ni får en härlig helg uppe i stugan! =)

2006-09-15 @ 11:27:43
Postat av: Nina

Måste verätta vad som hände på Maxi när jag var och handlade tidigare idag....jag höll på att få spader.....fanns inte den osten jags kulle ha....och jag vågade knappt fråga expediten om det fanns "där bak" av den....har ju hört skräckexmpel på hur hon kan bete sig *skratt* ( P.s säg inget men jag tror expediten tog kafferast samtidigt som hon hämtade osten.....sååååå låååång tid som det tog..... ;) :)

2006-09-15 @ 13:21:07
Postat av: Annika

Trevlig helg!!

2006-09-15 @ 15:51:49
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Fan den lång ju faktiskt längst ner:(
Det tar ju tid att lasta om......
Och sen visade det sig att det ändå var fel storlek, fast kunden var ju lättövertalad.....bara man vet bäst så......eller hur Anin?????

2006-09-15 @ 17:08:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Maria

Trevlig helg! Jag fick skrapa bilrutan för andra gången den här veckan...

2006-09-15 @ 19:13:02
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag tycker att man följer ungarna till man ser att dom är mogna nog...rätt vad det är ser man en kattunge eller en liten fågel på andra sidan vägen...Men vi kanske är såna där fjompmorsor....
Trevlig helg!

2006-09-15 @ 22:25:57
Postat av: Linda

trevlig helg

2006-09-16 @ 07:58:39
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Malin

Å vad skönt att resten av dagen blev bättre :)

2006-09-17 @ 15:49:49
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: eira

Fredag??? Nä...nu får du uppdatera lite!

2006-09-18 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback