...

Såg först idag att jag blivit utmanad av Agnes att göra detta....och först tänkt jag skita i det, men sedan tänkte jag: Äh jag fyller väl i svaren ändå.....

nämn tre saker du gillar med ditt ansikte
1 Ögonen = För med dem kan jag se
2 öronen = För med dem kan jag upfatta små härliga ljud bl.a från mina tysta barn .......
3 pannan= För den kan jag rynka om jag är bekymrad

nämn tre saker du gillar med din kropp
1 Höger arm/hand= för den använder jag så mycket då jag är högerhänt
2 Fötterna = För de är ännu friska så jag kan ta mig själv dit jag vill
3 Håret = Glad att jag har hår (trots att det är mycket tunt)  då slipper jag bära peruk,

å så insidan
nämn tre saker du gillar med dig själv
1 Att jag är ganska envis av mig, och det har behövts under dessa sista år då jag pluggat/ pluggar
2 är en mycket dålig skvaller tant utåt och det ser jag som en fördel.
3 Att jag älskar mina barn så in i nordans mycket!!! Det finns mödrar som inte bryr sig om sina egna små....jag ryser vid blotta tanken....

Och jag utmanar Eira, Sussi i Marielund och Irina
Om ni nu inte blivit utmanade tidigare.

Godkväll på er.

OCH TILL ER SEGPROPPAR !!!!  Nu knyckte jag ordet....men uppdatering borde en del av er göra, så det så.


Kommentarer
Postat av: anna

:)

Postat av: Mia

Hoppas inspirationen vänder, den brukar ju gå i vågor. Sköt om dig o hoppas vi hinner ses snart! =)

2006-09-19 @ 21:56:34
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har gjort en arg uppdatering i går kväll...

2006-09-20 @ 06:44:43
Postat av: eiralainen

Oj oj...jag hinner inte anta utmaningen förrän ikväll! Men då!

2006-09-20 @ 07:13:54
Postat av: Sussi

Håller med fullständigt! Vissa är "sega" på uppdat ;)

2006-09-20 @ 13:30:21
Postat av: Linda

:)
ska du till Agneta??samåkning kanske??

2006-09-20 @ 17:04:24
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Hej hej

2006-09-20 @ 19:50:24
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback