Voj,voj...

...denna rubriksättning som man måste göra, gör att jag nästan inte ids göra ett inlägg.....hi,hi.
Här är sådan torka ,så det är som värsta öknen i skallen, varit så en längre tid.....händer ju ingenting som är värt att veta. Så det blir så trist för er.
Därför piggar jag upp med den sötaste och finaste kissen jag sett på länge:
 27869-253
Vad hände igår då? Inte mycket..men i alla fall så moster Eva har koll på oss:
Katten Yang var över dagen hos farbror djur-doktorn i Kalix och blev av med "manligheten" så han blev inte pigg förrän i morse. Jag var under tiden i Kalix och träffade skolkompisarna och vi gjorde sådant som måste göras tyvärr enligt studiehandledningen. Sedan hem, blev kompisar som vanligt i huset för de två mindre, sedan kom farmor och farfar på besök och kvällen avslutades men "Bonde söker fru" på Tv och sedan var det natti, natti för mig.

Nu skall jag fortsätta med skoljobb-----har så förbannat mycket så då är det såååå seeegt attt sätta igång idag...bara att fimpa alla bloggar och köra igång !!!

Städa inte så hårt ni som tänker städa......ni som jobbar och går skola tat lugnt ,och ni alla andra unna er att bara vara en sådan här gråtrist dag !!
Och så sist men inte minst så håller jag tummarna att flygplanen håller sig där de skall runt om i världen !!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej å hå!! Vilken bonde hade du valt?? De såg så nervösa ut, hade säkert handsvett - hahahahaha!!
Bjussar gärna på kafferast nån dag om du hinner mellan "sagorna"... ;)

Postat av: Annika

Du torka?!?!!? :-D
Du har ju hur mycket som helst att skriva om. Men jag håller med det där om rubriken!! :-D

2006-10-12 @ 11:30:26
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: catharina

Inte konstigt att du har skriv torka, du som puggar så mycket, fast jag kallar inte det skrivtorka, det är jättekul att läsa din blogg

2006-10-12 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback