Stress ? Inte idag !!!

27869-261

Här stressas inte idag.

                                                                                         ♥♥♥

Här i huset har det hänt något underligt, något underbart, mina små älskade töser har sovit så länge två mornar i rad så nu lever jag länge på detta!  I morse vaknade bägge två först närmare åtta snåret. När får man sådana sovmorgnar annars ??  Inte ofta i det här huset. och med tanke på att klockan är flyttad är det som att de sovit ill nio !!!!!  Jag är helt förskräckt :)

Annars gör vi ingentint idag mer än tvättar  och viker lite kläder och så, vi skall bara ta dagen som den kommer , behövs ibland känns det som. men sedan har vi planerade dagar resten av veckan......imorgon skall vi till en kompis vars barn är i samma ålder som mina och de (barnen och vi mammor också) har varit så mycket med varandra när de var mindre så dessa besök är SÅ uppskattade  när de får träffas!  Bra kompisar behålls hela livet, och ännu roligare är det när barnen tirvs superbra med varandra! 

I morse var det lite små kyligt igen, jag har ej vant mig .....imorse ( dag för en del )  när jag skulle hämta tidningen så hade jag inte tagit fram täckbrallorna än, så det var bara att dra på sig jeansen över "nattikläderna"...frös så förbenat. Men NU är täckbrallorna framme för mig med.

skolan halkar efter en sådan här vecka när det är höstlov och barnen är hemma, men det struntar jag i !!
det tar jag igen nästa vecka....förhoppningsvis.

Nu skall jag gå och göra en brasa i kaminen bara för mysighetens skull, för värmens skull  behöver jag inte elda nå mer som en blådåre....nu när pelletspannan är installerad = SKÖNT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                       ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det verkar vara nåt som "går" här i Karungi! Myspys hemma, lugn och ro - sen alla fina vänner man har! Det kallas väl "livet"!? :)
Ha en fin dag!!

Postat av: HÄXAN1

myspys, som Sussi säger....
jag å assistenten, vi har ÅXÅ mysat nu på morgonen....
vi har suttit på var ända vid kökbordet, och planerat om, att börja renovera källaren....
nu for han å köpa klinkers.....

2006-10-31 @ 11:18:17
Postat av: Annika

Åhhh vad mysigt!

2006-10-31 @ 11:56:55
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Vivi

Å snälla, skicka över lite sån där "lugn o ro tjaffs" hit i skogen så jag slipper stiga upp före tuppen.....iaf en morgon kan de väl sova till 6-7 iaf!?? Är de för mkt begärt?? Hmmm.......stekpanna?? Funkar de?

2006-10-31 @ 12:10:46
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: catharina

Vilken härlig dag ni har, skönt att vara inne när det är så här himmla kallt, vi toppar listorna med kallast i landet, nå bara sommrarna är varmast. Ha en fortsatt lika härlig vecka.

2006-10-31 @ 13:26:28
Postat av: Linda

Härligt med sovmorgon

2006-10-31 @ 17:17:38
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

så myyysigt det låter :)

2006-10-31 @ 18:33:34
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Anki

Vad skönt o mysigt:-)

2006-10-31 @ 18:45:57
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vad kul det var när ni kikade in på G-ssons!

2006-10-31 @ 21:32:19
Postat av: Irina

*s* Jo det tror jag oxå... =)
Hälsa Ebba STORT GRATTIS från mig!
Kram!

2006-11-01 @ 16:30:41
Postat av: Kajsa

Ännu en gång! Det var kul med en pratstund på G-ssons!!! Till dom som inget fattar: Hahaha....

2006-11-01 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback