Ny morgon .....

27869-245....morgon igen, i morse hade jag gett vad som helst för att få sova lite längre.
Men det tyckte inte klockan då den ringde.....var vaken före klockan ringde då Emmy hostade och snörvlade så hemskt en timma innan klockan skulle väcka mig.....
Alla är mer eller mindre hostiga och snoriga i detta hus , men ingen har feber så det är skola och jobb för oss alla. Jag har laddat upp med kaffe och tagit fram allt skoljobb och hunnit med att checka efter om jag fått mail från skolan, idag blir det hårdkörning med tangentbordet igen......

.....enda lustiga med att jag går skola och läser hemifrån är att övriga familjen verkar ha svårt att förstå att jag har 40 timmars skolvecka.....
och detta gäller alla övriga familjemedlemmar....barn som vuxna.....du kan väl som ändå är hemma???!!!...Nej jag kan inte....!!!! Det är de mest små som tycker att mamma skulle kunna göra vad som helst......
Nå nog om detta nu skall jag ringa henne som jag skriver tillsammans med, hon bor i Kalix och gud vad jag är tacksam över internet och telefon= vi kan sitta hemma på var sitt håll och skriva, dock hann vi väl ringa till varandra 6 ggr igår och skicka våra skrivarbeten till varandra fyra-fem ggr bara igår ....men vi slipper träffas fysiskt och det sparar man in på i bränslepengar.

Nu skall jag börja skriva så tangentbordet blir överhettat , Ha en bra dag kära bloggare och smygläsare!

P,s jag hinner inte heller kommenera så mycket som jag skulle vela hos er andra ...men jag hinner säkert bättre nå andra dagar d.s


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker nog att det skulle vara kul att läsa hemma. Det är liksom en härligare miljö. :) Men du får ha en bra dag och lycka till med alla skolarbeten. :)

Postat av: Eira

Tänk på det stackars tangentbordet, så att den inte blir utbränd!!!

2006-10-04 @ 08:04:41
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Anki

Nog skulle du väl hinna ett o annat:-D
Alltså du sitter ju bara där hemma....
(skoja bara)
Plugga inte ihjäl dig.

2006-10-04 @ 08:24:36
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: catharina

Hmm, så sant, alla tror att man "bara" pluggar, så man skulle kunna göra VAD som helst hela dagarna. Du är duktig du som orkar plugga så bra. bra kämpat!

2006-10-04 @ 08:28:33
Postat av: Moster Eva

Det verkar som att ni alla i Happis/Kukkola/Karungi-regionen fn är krassliga av mer eller mindre allvarliga åkommor. Här i S-lå är nu alla fönster putsade och packningen pågår för fullt. God morgon.

2006-10-04 @ 09:30:22
Postat av: Annika

Vi vet att du finns där....precis som jag är!! Alltså det där med kommentarer!

2006-10-04 @ 12:11:35
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Linda

dem förstår inte, man är ju hemma precis som du säger!

2006-10-04 @ 13:41:24
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sofia

Samma trötthet infinner sig här, mystisk åkomma det där börjar på måndagar o slutar på fredagar. Undrar om ljustrapi skulle hjälpa? skulle behöva det tror jag för att bli piggare. Kanelbullens dag i dag förresten har du ätit någon?

2006-10-04 @ 15:49:23
Postat av: Irina

Jag beundrar dig som klarar o plugga på distans, själv skulle jag aldrig klara det, har ingen diciplin! Ha haa... Hoppas du har en bra dag!

2006-10-04 @ 16:06:32
Postat av: Nina

rej ätit någon kanelbulle idag...vågar inte ta fram från frysen för du skulle jag inte kunna låta bli att äta flera styckna!!

Huja vad ni städar allihopa !!! Jag blir bara trött när jag tänker på det HA, HA !!!!!

Bra Moster att du packar för det finns ingen återvändo, på gott och ont.

2006-10-04 @ 18:18:16
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Tommarlen

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-05-07 @ 09:46:36
URL: http://tommarlen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback