Måndag var god dröj.......

27869-246

Jag är så irriterad...Här sitter jag och väntar på en hemtenta som jag skall göra och så har inte läraren lagt ut den på nätet som lovat GRRRRRRRRR   vad tror hon!!  Att jag skall sitta uppe hela natten med den eller....jag har barnen på skola och fritids för att göra skoljobben dagtid. Vi skulle börja göra tentan idag och så får vi inte den....jag är så frustrerande så jag spricker snart.
 Visst jag har hunnit med att tvätta kläder och rensa bråte ur skåp....här emellan när jag springer till datorn för att kolla om: tentan har kommit, men det är INTE meningen att jag skall göra sådant då barnen är på fritids!!!!  Jag har barnen på fritids för att göra skoljobb........

NU känns det mycket bättre när fick jag avreagera mig till er också, telefonen har gått varm här när hela klassen verkar vara i upplösningstillstånd då saker och ting inte blir som planlagt *skratt*.

Måndag idag och trött som ...bara den är jag....ungarna var halvt medvetslösa imorse, vi har haft en intensiv helg, men en mycket bra helg...tycker jag!!!  Vi har hunnit med så mycket på två dagar.
Och Ebba har haft super duper bra hos mormor ,hon hade inte bråttomt hem igår kväll, det var bara jag som ville hem och plocka iordning. :(  Nå nu är vardagen här och nu skall jag kika efter om tentan hittat rätt !!

Ha det bra kära bloggare.

P.s Sussibussi, jag printade ut receptet, verkade gott som tusan !! Till helgen skall det bakas paj , mums!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Lovar dig - KANONGOTT!!! Speciellt m hemmagjord guacamole ;)! Vilket skit m tentan - sen när man laddat för att skriva åxå... Usch, dålig stil! D där får dom ju ge er en annan dag att göra - jag skulle då vägra att göra den på kvällen m ungar å allt!!

Postat av: Irina

Hoppas tentan dyker upp snarast! :) Kul att ni haft en bra helg... jag har bara tagit det luuuuugnt... Nu ska jag fortsätta med det :)

2006-10-09 @ 17:12:49
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Linda

Förstår att du är frustrerad!

2006-10-10 @ 20:20:54
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback