Måndag morgon

Mmorgon är det och skolplikten kallar......men jag tänkte jag gör detta först.
Helgen har kommit och farit, sommargrejjerna har åkt in in det som funnits kvar men det har "guben" fixat själv i år......jag har haft tjänstgöring i källaren under helgen, fy vad trist att börja röja och städa i en källare, men ack så mycket trevligare att gå ner nu.
Lördagen har jag skrivit om....men då började jag med källaren igår fortsatte jag med den men det blir aldrig färdigt där finns alltid något hörn att rensa i.

Igår var vi till kyrkan för att barnkören skulle sjunga där, men av barnkören kom bara Emmy och Ebba och jag tänkte gode gud hur skall detta gå????!!!  men det gick super bra, strongt gjort av flickorna att de två ställde sig längst fram och vid mikrofonen och sjöng tre sånger inför församlingen, vid tre olika tillfällen under gudstjänstens gång. Det var ändå närmare femtio pers. >och i slutet sjäng de Postluidum eller vad det heter....Fy jag hade INTE vågat det vid deras ålder och inte nu heller för den delen.

Annars så har jag hört och sett att jag missat lördagens auktion som hade mycket grejs som gick billigt,
men å andra sidan var det superbra att jag inte var där, för jag har fyndat och fått så mycket fina saker och möbler av moster så jag har inte plats för någonting......fullt överallt nu.

Nu ni skall jag börja med det trista PM:et till C-uppsatsen.

vi ses över bloggen!!


Kommentarer
Postat av: catharina

Å, vad duktiga ungarna var, ja det var tur att du missade auktionen, annars hade väl källaren varit full igen.

2006-10-02 @ 10:33:26
Postat av: Johanna

Det låter som att du varit riktigt, riktigt redig ju. :) Du har hunnit med hur mycket som helst. :) Apropå det med radiokanalen. gå in på webben, www.thevoice.se så hittar du den. :D Ha en bra dag. Mvh Johanna

Postat av: eiralainen

Jag är sjuuuuk. Rösten är värre än efter en flaska whiskey! *flin*

2006-10-02 @ 12:17:40
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad modiga töser du har!! Jätteduktigt av dom!!

2006-10-02 @ 12:18:18
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: eiralainen

Modiga flickor!!!!!

2006-10-02 @ 12:22:39
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Anki

Vilka modiga ena, jag skulle aldrig ha sjungit.
Visst är det tråkigt o rensa, men sen är det så kul o kolla hur fint det är. Så man gör sig en massa "ärenden" bara för att kolla hur fint det är:D
I allafall första halvtimmen innan nån hinner stöka till det.

2006-10-02 @ 17:07:14
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Majsan

Nog är de modiga alltid dina tjejer, du ser det vi pratade om i eftermiddags det blir bara bättre...

2006-10-02 @ 17:50:22
Postat av: Linda

Gud vad modiga tjejerna var!

2006-10-02 @ 18:53:53
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vad duktiga dina prinsessor är!

2006-10-02 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback