Fem minuters paus.....

....jag måste ta en paus från skoljobbet, först har det kännts så motigt och trist men nu har det börjat "lossna"......det är inte å bara att sätta sig ner och skriva en rapport på 40 sidor och så skall det inte bara vara svammel och blaha utan den skall visa något oxå  samt ha en röd tråd och en massa referenser också!! det blir nog bra i slutändan. :)

Ni andra då?!! Har ni det bra?  ja Anki hon städar väl som en galning !!  Eira SKALL kurera sig och ni andra jobbar väl på ?? *skratt*

hejdå !!!!!!!!!!!!!!!!!

   

Kommentarer
Postat av: catharina

Ja nå joppa å jåppa ! läser plåkkar

2006-10-03 @ 13:39:35
Postat av: Irina

Jag är ledig idag, men jag har bytt gardiner o städat köket... O nu ska jag städa resten av lägenheten :)

Postat av: Majsan

Visst har man jobbat till 13.30 iallafall...
Skriv nu inte för mycket så att fingrarna krymper...:)

2006-10-03 @ 18:00:53
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Anki

Här "feng shuias" det för fullt :-D
Få se hur länge det hålls. Det rasar nog när jag åker på torsdag.

2006-10-03 @ 18:03:42
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Johanna

Det låter verkligen ångestframkallande. 40 sidor och inget svammel, (bara perfektion). :) SJälv går jag i skolan och jobbar, så det är mycket här med. Men det är skönt. :D Pengar behövs. :D

2006-10-03 @ 18:18:18
URL: http://theunsaid.blogg.se/
Postat av: Annika

Du är så flitig du....du är värd ett avbrott från "läxorna"!! :-D

2006-10-03 @ 20:20:09
Postat av: Kajsa

Vad är det för kalaskort du har?!

2006-10-03 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback