Tack !!!

Tack till er alla, tack vare era "hoppas du hittar "så hittade jag....men inte helt som jag lämnade uppsatsen men i alla falll  !!

Datadoktorn var hit igår och vad skulle jag göra om jag inte har honom = MIn Bror :)

Tack Niklas !!!!!!!!!!!!!

Nu har han gjort en service på datorn och jobbet fick jag fram innan han kom, men inte helt som jag lämnade det, det är något kumt som hänt, stycken har bytt plats...och allmän kaos i uppsatsen....som att någon unge skulle ha varit och rört om i den.....men jag skall försöka rätta till det mesta idag. Men det är inte HELT borta och det är det viktigaste.

Men ni skall vet att jag var MYCKET UPPRÖRD igår...svetten bara forsade om mig och adrenalinet var på topp !!!!!!  Huvaligen vad hemskt det var, vilken panik jag kände.....nu har bror min köpt ett till usb minne då mitt andra är fullt och jag brukar spara allt viktigt där också....men nu igår körde jag bara med datan och vanliga disketter två stycken....men han menar att det räcker inte. Så Tack Nikals att du hämtade nytt usb -minne  och för genomgången av burken !!

Nya tag och tänk IMORGON ÖPPNAR MÅNGA NYA AFFÄRER = HELT OTROLIGT !!!!!!

Skallebank har jag idag, och när jag inte har tid med det, men det kommer väl aldrig lägligt  va?!

Här har sovits i natt, bägge barnen sov före 19.00 och jag har väckte dem båda i morse...de har kanske behov av sömn eller......ja bägge två behöver mycket sömn jag vet det.

nu.....tog det stopp, ha det bra idag så här dagen FÖRE den stora dagen :)

Kommentarer
Postat av: Vivi

Skönt att du fick fram den igen någotsånär iaf! Bra med dator doktorer ibland. Ha nu en bra dag, tjing från skogen!

Postat av: Kajsa

Det känns nästa som det vore julafton i morgon...
Vad skönt att det ordnade upp sej med datorn!!! Du har en duktig bror du!

2006-11-14 @ 10:07:39
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Sanna

Visst är det så typiskt att skallebanket kommer när det som minst behövs!
Hoppas att lättar.
Vilken tur att datadoktorn kunde fixa problemet.
Är faktiskt lite avis för jag har ingen datadoktor eller bildoktor när det behövs.

2006-11-14 @ 10:20:16
URL: http://herasmamma.blogg.se
Postat av: catharina

Vi har redan planerat att smita tidigare i morgon för att hinna in på barnens hus. Ikea går vi på och hämtar välan något skåp eller två

2006-11-14 @ 14:37:20
Postat av: aegnes

ang. skallebanken: sitt bakåtlutad i en skön fåtölj eller soffa, blunda, låt fingertopparna vandra fram å tillbaka över pannan, gnugga lätt med pekfingertoppar över hela pannan,nyp hårt över näsan mellan ögonen, börja om från början å upprepa nåra gånger. massera även hårbotten å tänk på nåt riktigt trevligt. gjorde så idag när jag hade bank å de lättade faktiskt
kram

2006-11-14 @ 17:03:29
Postat av: Sussi

Fick ett huvudvärkstips av min vän Snurran! Massera "vinkeln" mellan tummen och pekfingret på båda händerna, drick ett glas vatten. Hokus Pokus!!
*borta*

2006-11-14 @ 18:13:39
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Ha det imorrn på invigningen! Jag åker åt andra hållet - till Umeå istället. Prova att lägga dej ner, blunda, slappna av, dröm dig bort till en solvarm strand, varm sand, varm sol och ljudet av havet som rullar in......

2006-11-14 @ 19:27:01
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Linda

Vad skönt att det löste sig!

2006-11-14 @ 20:31:31
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Volvo Cars

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-02-09 @ 11:34:54
URL: http://volvo-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback