Lördag.....

27869-332  27869-32927869-329   27869-326
Happis besök idag då ♥Ebba♥ hade simskola.
Och jag och flickorna han med att vara en sväng till Eira och broder efter att vi förde hem Milla efter badet....eller inte till dem men till Borås-mummu och barna på J-gatan och det var trevligt:)  Jag har inte hunnit träffa borås-mummu så mycket denna omgång när hon varit här uppe i norr .
Senare på dan blev det en sväng till mamma och pappa för kaffe.

Och oväntad middagsgäst fick vi idag.....♥mamma ♥hörde att jag hade en köttgryta (nytt recept)puttrandes på spisen så hon erbjöd sig att komma och provsmaka. Morfar var på annat håll så det var helt riktgit.
Trevligt , Tack för att du kom då fick flickorna en dos av mormor :)
Och bra att någon utomstående smakar så man vet om man kan bjuda på det till andra...till mamma kan bjuda vad som helst...hon är min privata psrovsmakare många gånger *skratt*

Och sedan som ni ser på bilderna så är jag tokig i blomfotografier, jag vet ej varför.
Men jag har sett blombilder i Ikea-katalogen och nu hittar jag inte dem på Riktiga Ikea i Happis :(
 vad göra?! Måste jag beställa fem vykort för att kunna rama in dem eller ...nej det gör jag inte.
Men jag vill ha några ynka kort från Ikea och så hittar jag inte dem...jag blir lite ledsen och kan inte släppa dem från skallen.

Ha en fortsatt trevlig helg. Jag skall gå och försöka få den äldre tösen i säng, den yngre sover redan, hon tyckte det var lite trist när mormor for så hon gick i säng när hon for så hon sussar sött.

Jag skulle vilja ha tips på någon bra bok att läsa......har inga bra eller spännande böcker hemma som lockar mig, känns som att jag borde kanske få lite bok tips av Kajsa ...så kan jag åka till bibblan på måndag och se om de har hemma nå kul som man kan låna. Finns inget värre än att inte ha en bok att läsa !!  Är som en drog dessa böcker. Men en bra drog hoppas jag :)

SLUT


27869-331 27869-330 27869-328

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har uppdaterat nu.. faktis :) Din köttgryta är allitd god oavsett :) Bra bok : Jag väljer livet av Sabine Dardenne.

Postat av: Sussi

Inga boktips härifrån, trogen mama läsare dock! Den räcker länge för en upptagen mamma :)...
Trevlig kväll!

2006-11-18 @ 20:32:26
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Tänkvärt: Den som äger en trädgård och en boksamling saknar intet./Cicero. Kanske Svart stig av Åsa Larsson skulle passa som kvällslektyr, inte alltför spännande så man inte kan somna.

2006-11-18 @ 22:54:18
Postat av: Linda

Har en massa bra böcker på lut, du får komma förbi o kolla vad som finns i bokhyllan:)

2006-11-19 @ 08:10:51
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Kom hit till mej och låna!!!!! Det är enklare och du slipper avgiften om du glömmer bort att lämna tillbaks...Jag älskar att läsa och jag har säkert sånt som passar dej åxå!

2006-11-19 @ 09:29:37
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback