IKEA

IKEA ...ja då har vi varit dit, hela familjen, jag har varit dit två ggr. igår...och jag som inte hade tänkt fara dit
alls på öppningsdagen !!

Allra först var sambon och jag och kikade på hur mycket folk det var på stan och vid öppningen av Ikea, men då var vi bara in på bägge sportaffärerna
Sedan efter att flickorna slutat skolan for jag, sambon och flickorna till stan för att jag lovat dem att vi skulle beöka Anki för att se vad hon har för fina grejjer att kränga ut till shoppingsugna människor. Men när vi ändå var i stan så ville flickorna att vi kan väl fara på "det där" Ikea..och då gjorde vi det. Och det gick så smidigt fast de var med, så nöjda barn så......
Enda Ebba sa när vi stod i kassan var.:Nu kan jag det här, hit behöver jag inte gå fler gånger,
men NU mamma skall vi gå på klädaffärer som Lindex...och besvikelsen i hennes ögon när jag berättade att de affärerna kommer senare (förhoppningsvis) går inte att beskirva.....hon som ÄLSKAR klädaffärer...ändå har jag berättat många gånger att de affärerna har ej kommit till Happis ännu.

På kvällen ville mamma och min moster till Ikea...och då hämtade de med mig så det blev ytterligare ett Ikea besök....kan ju inte släppa iväg dem ensamma dit, i alla fall inte min mamma som har lite "svårt" med att orientera sig på sådana ställen *skratt*, men igår gick det så bra, bara en gång skulle hon gå iväg åt fel håll....

Så igår blev det Haparanda,  Ikea och några andra affärer....nå annat hans ju inte med, jo hem och laga lite mat emellanåt och dricka lite kaffe.
Så nu behöver jag inte fara på Ikea förrän efter jul......;)

Så igår skolkade jag från skola HELA dagen, det ni....vilken dålig student :(

27869-264
P.S....månne om dessa kommer från Ikea?? tror nästan det!!! Då Ikea verkar vara ett ställe där man kan hitta lite prylar av olika slag :)

Kommentarer
Postat av: HÄXAN1

nu önskar jag bara, att LÖNEN skulle komma 2 gånger i månader....
lite semester, måste du unna dig...

2006-11-16 @ 09:33:41
Postat av: Kajsa

Det är då dej väl förunnat att ta dej en ledig dag!!! Jag väntar åxå på Lindex...

Postat av: aegnes

jag skolkade åxå, fast jagringde å sa att jag skulle skolka......

2006-11-16 @ 11:33:17
Postat av: Vivi

Jaa, du ska då vara värst märker jag, 2 IKEA besök på samma dag.....vart ska detta sluta!? =)

2006-11-16 @ 12:20:02
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Nina

Ha, ha.....ja det slutar nog bra ändå, huset fullt med prylar redan och taskig student-ekonomi....
Men jag fattar det inte själv! 2 ggr på en dag ! Ja jag får verkligen skärpa mig *hi,hi*

2006-11-16 @ 12:23:26
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Ja TÄNK att detta är Happis - och att vI bor här!! Helt otroligt :)...

2006-11-16 @ 13:17:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

min Lovisa väntar också på "LINDEXT" (som hon säger) det är hennes favoritaffär :)

2006-11-16 @ 16:27:10
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Nu är jag hemma i S-lå igen efter 1 vecka i Kukkola, har varit en rolig och händelserik vecka -toppen var IKEA-besöket, vilket imponerande ställde. Sen lurade du och din mamma mig att handla en massa på Hemtex, men det gör ingenting för grejerna kommer att passa bra i min nya lägenhet.

2006-11-16 @ 19:56:16
Postat av: Kajsa

Jag har bytt väska nu...till en blå adidas...

2006-11-16 @ 22:07:49
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: catharina

Vi har åxå varit och ätit köttbullar två gånger på raken

2006-11-17 @ 08:17:43
Postat av: Linda

Väntar oxå nu på Lindex o övriga klädaffärer!

2006-11-18 @ 11:57:33
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback