:)

Jag hade tänkt göra en massa idag....men detta väder sa till mig: NIna du orkar inte, detta är en vilodag ta vara på den !!  Så då gjorde jag det, tog en vilodag.

Fredag och lördag ägnades hos moster och vi flyttade och bar och plockade men det värsta av allt var att vi har blivit lurade hon och jag!! ( MAMMA !!!  DU SLUTAR ATT LÄSA HÄR )Vi öppnade en flaska vin eller jag tar det från början....vi delade på några cider på fredag kvällen mellan varven , och sedan kom moster på att hon har en oöppnad vinflaska....då kom vi på: Skit ingen vinöppnare!!!! inget annat heller att öppna flaskan med, för allt var ju nerpackat, Mikael den händige gick ut i garaget och fick upp den åt oss.....men sedan när vi drack upp vinet framför Idol och skulle fortsätta med bestyren så säger moster nog var det konstigt att ingenting känns av vinet....så jag sa att hon hade väl köpt alkoholfritt...men näe det stod 12,5% på flaskan och då måste Systembolaget ha lurat oss!!!!!  För jag brukar inte tåla någonting , knappt  tåla att lukta på korken.

HÄRMAMMAKAN DU FORTSÄTTA LÄSA IGEN !!!
Nu väntar jag på att tiden skall gå så jag får hämta hem tjejerna och sedan skall de in i duschen och jag skall packa min väska inför skola i Luleå imorgon.

Ha det bra allihopa.






Kommentarer
Postat av: eira

Snacka om bortkastad vinflaska!!! *flin* Nåja, imorgon tar vi o kikar vidare i våra planer!!

Postat av: Kajsa

Men vad var det då för vin? Visst blir det spännande nästa söndag med ungarnas premiär?

2006-11-26 @ 20:00:07
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Det vi pratade om utanfö F-hemmet: Som man blir behandlar behandlar man andra... fattar du vad jag menar?

2006-11-26 @ 20:00:58
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anki

Var ju ett bra vin som inte gick i huvet :-)

2006-11-26 @ 20:10:43
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Kajsa : Jag Fattar !!! gud vad Vi är duktiga *skratt* ...näe men det är sorgligt faktiskt att det är så.

Vinet...tja det vet jag inte vad det var för något...vitt..men vet ej vad det hette.

Och visst skall det bli kul med teatern nästa vecka.

Till ALLA som läser denna blogg.
Karungi barnteater har teater nästa söndag kl.18.00 på Folketshus i Haparanda,
Varmt välkommna allihopa.
20:- skalle eller 50:- hela familjen.

Tänk på att barnen behöver få publik, boka därför in nästa söndagkväll i era almanackor!!!!

2006-11-26 @ 22:05:06
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Sussi

Barnteater!!
*antecknar*
Tur att du inte blev så himla full så d hördes ända hit när du kom hem ;D!!
*fniss*

2006-11-26 @ 22:12:57
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback