Torsdag....redan

Torsdag redan och för mig börjar veckan idag !!  Hur kommer det sig ? Jo idag är Ebba på dagis och jag sitter här framför datorn och svettas med skoljobb samt att i kväll sticker jag ut på nattjobb, denna gång jobbar jag fyra nätter men snart är det slut med nattjobb för några månader och det med blandade känslor.
Imorgon far Miakel iväg med min bror till moster för att hjälpe henne med lite vårsysslor och flickorna skall få fara på semester till farmor och farfar över helgen då jag jobber hela helgen.

Och solen....ja den kommer tydligen att skina så fint hela hlegen och det blir tydligen sommar i inlandet. Härligt med sommaren på G, bara myggen håller sig borta.

I två dagar har jag rensat skräp och bråte , flera sopsäckar har det blivit. När man har en källare och plats att spara , ja då gör man det.  Men nu bestämmde jag mig på måndag att då Ebba ändå var hemma så var det lika bara tt ta itu med källaren för när hon varit hemma så blir det ingen skola för min del ändå gjort.
Känns super bra att fått rensa, "rensa i röran" som det heter gör ju att man mår bra sägs det !! Och det stämmer då på mig.
Ha en solig dag idag alla bloggare !!!

Kommentarer
Postat av: Annika

En sån rensning skulle jag oxå behöva få inspiration till!

Postat av: Sussi

Tänk d där m rensning av gammalt bråte, att man rensar sinnet åxå...

2006-05-04 @ 11:48:54
Postat av: eira

Ja jag tänkte nog rensa i mina egna skåp till helgen. På måndag har vi - om jag inte minns helt tokigt, grovsopor. Passa på att slänga de som inte går att lämna in på Kupan.

2006-05-04 @ 11:54:12
Postat av: kusinsussie

jaha...guuuuud va ni e rediga där uppe. här rensas då inget! tänkte bara meddela er där att barnen går i shorts här nere!! 29grader i solväggen igår...vattenkrig hade dom oxo.

2006-05-05 @ 09:55:18
URL: http://sannagumman.blogg.se
Postat av: Sussi

Ååååå, du har gjort en "profil"!!! Najs...

2006-05-05 @ 14:38:31
Postat av: Sussi

Men inte visste jag att du var sex år och kom från Ale...!!?? Hmmm ;D

2006-05-05 @ 14:40:06
Postat av: Nina

oj ....vad sa du att det står där ??? Måste undersöka det !!!

2006-05-05 @ 17:14:36
Postat av: Sussi

Hahaaaaaaaaahahahaaaa! Hade du inte märkt d!? Trodde att d var me flit :DDD!!!

2006-05-05 @ 17:48:57
Postat av: Sussi

Hallå - vart tog presentationen vägen!!??

2006-05-05 @ 20:12:49
Postat av: eira

Ibland är Nina 6 år - dock itne från Ale!! *flin*

Se nu till o sova på dagarna Nina, när du har möjlighet!!!

2006-05-05 @ 22:39:51
Postat av: Mariushedda

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-21 @ 09:58:58
URL: http://mariushedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback