Paparazzi fångade Kajsa

Paparazzi fångade Kajsa

Paparazzifotografen fångade en av kyrkvärdarna (den andre lekte med kameran....) Nå kajsa ville se bilden på sig själv, tji det gick inte ....jag kan inte sådant....inte min kamera utan mammas och jag har inte satt in mig hur den fungerar riktigt. Nå nu fick Kajsa se den och Eira för hon har sagt att den MÅSTE in på bloggen....


Kan någon hjälpa mig hur jag skall få in flera bilder i samma inlägg ?? Hur gör man , Det är så segt igen att jag får spader av att göra ny inlägg för varenda bild.....jag hade tänkt sätta in flera bilder men tror inte att jag orkar vänta på datorn......Om ni alla bloggare i hela Sverige och speciellt i Karungi stänger av er från bloggandet då kanske det fungerar bättre !!!! *hi, hi'

Moster Eva !!  Jag hoppas du blivit piggare !!! 

Tack till Eira, Ann-Britt, Maria som ordnade ljus och krydd visning, synd bara att några av oss var tvugna att hasta vidare.

Kommentarer
Postat av: eira

Det var kul att träffa er alla - vi visste ju att ni hade en tid att passa och det kunde inte hjälpas nu! Det är också väldigt kul att se Kajsa på bloggen - i bild!!!

2006-05-21 @ 22:06:32
Postat av: Kajsa

Hahaha...Jag tuggar tuggummi och sjunger med i en psalm som vi körde när vi var med i kören...när jag ser bilden så är jag tacksam över att jag beställde tarmskölningsmedlet...hahaha...vi missade fikat hos Eira men jag undrar om hon hade nån tårta...som vi fick på förvandlingshemmet...

Postat av: Nina

Nej det hade hon nog inte....så vi hade "tur" som missade kaffet hos henne *flin*....och sneglar du inte liiiiie mot predikstolen ?? Det skall eventuellt strat en distansutnbildning för präster....det skulle kanske va nåt för dig *skratt*
då skulle du få jobb !! och säkert hyfsat bra betalt *flin*

2006-05-22 @ 08:54:39
Postat av: Kajsa

Ha ha ha...om jag sneglar mot predikstolen ser jag bara Ebba och Emmy där...

2006-05-22 @ 21:36:18
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

ja just ja, de två hann med att springa dit upp och testa predikning.....

2006-05-22 @ 22:20:39
Postat av: Sussi

Hahaha, ja ni är roliga! Förvandlingshem... Ja, hur lägger man in flera bilder - skulle jag åxå vilja veta... D bästa m gårdagen var att d blev över ett par "Ebbabullar"... Tror jag ska smaka på en nu ;D!

2006-05-23 @ 08:51:38
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback