oj vad dgarna sticker iväg för mig.

Hinner inte med att läsa bloggar som ni andra skriver och jag hinner inte på långa vägar ens läsa allas bloggar !! Jag har haft fullt upp med sånt där tråkigt som ni inte orkar höra på eller läsa om......(Skoljobb).

Först har jag jobbat fyra nätter och vakat av igår morse och då sov jag några timmar, sedan har jag all vaken tid suttot framör denna burk och skrivit......och har MYCKET kvar att skriva, börjar bli lite brådis.

Och annars då, Mikael hämtade hem pannan igår och nu får man se när den skall installeras.....men det görs inte så enkelt.....först skall det grävas ur jord och källarväggen skall rivas då den skall in den vägen. Och jag vet inte när det skall ske....om det blir inom en snar framtid eller först när Mikael har semester.
Ebba är på byn hos en kompis och jag skall cykla iväg en sväng med Emmy till kyrkogården för att städa unden vintern från mormors grav och två till.... (om inte mamma hunnit före, men tror inte det).

Men en rolig kväll  var det för flickorna igår, de fick fram studsmattan, Men nu har Emmt börjat gnälla att den är för liten och jag tycker den räcker gott och väl. Och när studsmattan kom fram så blir det även mer kiv och bråk mellan flcikorna här hemma, de gnälls om vem som hoppat längst och sådant.....stackars Häxan, Pettson och assistenten !!! de får stå ut med allt oväsen på vår gård!!!

nu väntar emmy på mig där ute, tjingeling !!!!! 


Kommentarer
Postat av: Sussi

Är det din tur att hoppa ;D!!??

Postat av: Anonym

Det är, TUR, för ER, vi 2 är DÖVA, VA, VAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

2006-05-09 @ 21:18:53
Postat av: Kajsa

Du är duktig du som har en sån diciplin på dej själv...jag skulle egentligen vika tvätt nu men här sitter jag och bloggar...

2006-05-10 @ 07:47:11
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Annika

Snart är nog Wille smygandes omkring där....han brukar ju vara det när studsmattan kommer fram hos er!!

2006-05-10 @ 08:11:15
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Lill-Sussi

Kameran kostar 6700:- och en dag (vacker och fin om sisådär 100 år) kommer jag att äga en :)

2006-05-10 @ 17:31:30
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Thoriqra

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2009-08-27 @ 12:45:18
URL: http://thoriqra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback