Godmorgon på er !!!!!!!!

Härligt väder idag !!! 

Jag kom hem nyss från jobbet och gissa om jag har lust att gå och lägga mig ??? Nej inte riktigt , men jag gör det ändå och jag vet att jag somnar och sover sedan flera timmer framåt.....men sedan VILL jag OCKSÅ hinna vara ute i de fina vädret, och jag hinner om inte annat sitta på altanen och läsa en bra bok som jag håller på med!!  

Flickorna är hos farmor och farfar , jag förde dem dit igår kväll innan jag började jobba......snyft....känndes så tyst och tomt här när jag kom hem imorse- Och Mikael är i Svartlå med min broder hos moster. De skulle ha semester från barn och fru ( Eira) och Sambo (jag)...*Hi, hi*, men de får jobba lite för att få god mat och dryck. Kör Eva hårt med dem, du har väl ljobbistan fylld ???

Alla ni som skall ut i solen och "göra" sommar , ha en fin och skön dag !!!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack dsamma - passa på att vila ut nu när du är ensam... D är skönt bara man har förstånd att njuta av d... Snart är alla hemma igen! ;)

2006-05-06 @ 09:51:44
Postat av: eira

Precis som Sussi skriver - passa på att vila när du är själv. Du har väl ett par nätter kvar att jobba? Jag och Irina och kottarna ska åka en sväng till Kalix nu på dagen.

2006-05-06 @ 11:25:56
Postat av: kusinsussie

JAG VILL SE DEJ UTVILAD V28 NÄR JAG KOMMER, SÅ PASS PÅ NU!!

Postat av: elli

Men så skönt! Men jag förstår att du saknar knattarna. Det gör alla mammor!

2006-05-06 @ 20:22:50
Postat av: Moster Eva

Tack för att jag får låna gubbarna. De gör verkligen rätt för mat och dryck, vi har hunnit med det mesta vårsysslorna men vi har också hunnit njuta av det ljuvliga vädret. Nu ska vi avsluta dagen med bastubad. God natt.

2006-05-06 @ 22:13:02
Postat av: Mia

Ja, visst är de jobbigt att jobba. Såg du att de var jag som mötte dig imorse? Jag jobbade extra och hade just börjat jobba, var påväg mot Vojakalla, men vi möttes nog i Kukkola. Hoppas du hann med att både sova o njuta av vädret, nu på kvällen såg jag iallafall eran bil hos dina föräldrar. =) Kramiz Mia

2006-05-06 @ 22:28:47
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Irina

Jobba lugnt nu o kom ihåg o vila dej efter alla vaknätter! Vad e d för bok du läser? *nyfiken*

2006-05-07 @ 01:48:51
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har jättesvårt att njuta av livet om ungarna inte är hemma, går bara och väntar på att dom kommer hem igen och då njuter jag...

2006-05-07 @ 09:13:21
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Lill-Sussi

Jadå, visst ör vi av oss. Hoppas att du också hann ta del av det fina sommarvädret som vi hade idag - olidligt varmt. Men man ska ju inte klaga. Jag väntar på en uppdatering från dig...
Ses i veckan!

2006-05-08 @ 22:16:27
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Moster Eva

Jag väntar också på en uppdatering, vad händer i Karungi, mår ni bra? Här är det ff vacker väder och då är det krattning som gäller.

2006-05-09 @ 14:49:45
Postat av: Markusastrid

Perfect site, i like it!

2010-05-05 @ 07:19:15
URL: http://markusastrid.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback