En bild säger mer än ord....

En bild säger mer än ord....

Hej på er bloggare !
Bilden säger mer än tuden ord...visst?
Nog om detta.


Sussi det där om att hoppa studsmatta är något man borde göra.....brukar testa någongång då och då, men det är inget som jag klarar av någon längre stund......om man inte har lite ansträngingsinkontinens så kan jag garantera att det får man tillfälligt just då när man hoppar på den i alla fall.....
så därför blir det tyvärr inte så mycket hoppande för min del. men hade verkligen behövt och velat för det är ju kul!!!

Idag skulle jag stort "joppa" med skoljobb hela dagen i princip utom för ett snabbesök i stan...men så kom mamma och pappa hit en sväng på f.m kaffe och så började vi prata om Lindex och KappAhl så kommer de på att vi sticker en snabbis dit inann jag skulle hämta flickorna.....Jag har inte varit dit förrut, men jag blev glatt överaskad, lite folk, fräscht, nytt och alltid något hittade jag åt flickorna. Lite kortare väg än till Luleå är det trots allt, visst priserna är lite dyrare på vissa varor, men å andra sidan går det mindre bensin....
Så idag har jag "skolkat" från skolan, fy mig !!

Och värmen vart tog den vägen ? Jag hann faktiskt vänja mig vid varmare temperaturer.....men jag vet att det finns i alla fall två bloggare som inte är av samm åsikt som jag ( det är inte så glada när det varit varmt för många dagar *skratt*) !!

Ha en bra natt med mycket sömn och ha en bra dag i morgon alla bloggare, både tiller som bara läser och till er som brukar skriva egna och som brukar kommentera !!!


Kommentarer
Postat av: eira

Vadå?? INte gillar värme?? jag gillar värme - men skuggan är bättre!!! *ler stort*

2006-05-11 @ 06:57:48
Postat av: Nina

Exakt det jag skrev...*hi, hi* men på annat sätt !
Men varför känner du dig träffad....Hoppas din dag på jobbet blir bra, att den inte blir som den är vissa dagar.

2006-05-11 @ 07:32:25
Postat av: häxan1

Nähä, det KAN INTE vara JAK, jag gillar det....bara det FINNS palmer!!!!!!!

2006-05-11 @ 07:34:08
Postat av: Nina

Näe för det är ju en bild på mig, taget förra sommaren *skratt* !! Vilken tur du hade Häxan !!!

Men visst längtar man till att bada , och speciellt du och assistenten som nyligen fått upplev några härliga badveckor.....Ni har det så färskt i minnet.

Nu skall jag börja "knappa" på tangent bordet igen, jag gav upp igår kväll efter tolv då sängen lockade på mig.

2006-05-11 @ 07:58:59
Postat av: Annika

Vem mer förutom Eira (som kände sig träffad)? :-D

Postat av: Moster Eva

God morgon! Idag är det en spännande dag för mig, ev blir det ett avgörande, håll tummarna. Gör nu flitigt ditt skolarbete och låt vårjobbet vänta, det finns ju alltid kvar.

2006-05-11 @ 08:35:00
Postat av: Kajsa

Varför sätter du in en bild på mej...:)
Jag tycker att läget känns så pass kyligt så jag funderar på att plocka upp långkallingarna...jösses vad jag fryser...

2006-05-11 @ 08:48:58
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Sussi

Långkallingarna åkte på barnen idag - usch vad kallt! Men jag hör till dom som gillar MAX +20 grader, har övergångsbesvär... Men va kul att du kom dig iväg på shoppingtur!

2006-05-11 @ 09:14:43
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: eira

Åh Sussi en själsfrände!!! Skuggan är människans bästa vän - näst efter hunden i alla fall...

2006-05-11 @ 12:36:50
Postat av: joannah

haha vilken bild, så där kommer nog jag se ut i sommar i bikini =)

2006-05-11 @ 12:45:46
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Anki

Vad du är snygg i bikini=)

2006-05-11 @ 17:47:39
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tror minsann att bikinin är min... Minns inte att nån såg mig bada ifjol...

2006-05-11 @ 20:04:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback