Ebba frisk !!

jag tvivlar på att det var magsjuka ebba hade....kl 12.00 igår var hon frisk , (hon spydde inte eller sprang inte på toa mer) !!  Eller som hon sa själv nu har jag inte ont imagen mer och det var nog, något från söndagens kalas ändå.....jag frågade henne om hon ätiti något hon inte får, men hon svarade mig inte utan sa att hon tänkte äta något hon inte tål, men att hon inte gjorde det.
Hon har en gång tidigare tagit vanlig mjölkchoklad och tänkt stoppa i munnen för att hon sa att hon skall prova och se hur sjuk hon blir....hon säger att hon nu förtiden blir sugen på sådant som alla andra äter !!!
Och det är mycket positivt på ett sätt då hon i flera år inte ätit normalt som andra barn, men smatidigt inte kul när hon nu struntar i att hon blir sjuk av sådant hon inte tål.'

Nå hon är hemma idag ändå. OM det var vanlig magsjuka, men vi skall till stan senare. Flickornas storebror har nu skaffat sig en större lägenhet och vi skall med Ebba dit en sväng, lovat dem lite grejs från Jysk. Skall själv köpa en låda till utedynorna från Jysk, är less på att dra dem in och ut hela tiden. Hoppas nu bara att den håller tätt.






Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Roligt att Ebba är frisk nu. I dag är det grått & trist. Jag förbereder mat för jag ska ha lunchgäster från Harads, skönt att få avkoppling från krattandet.

2006-05-03 @ 11:02:34
Postat av: Sussi

En låda, d vore nåt... Ska själv köpa dynor!

2006-05-03 @ 11:54:52
Postat av: Annika

Den lådan verkar bra, har tänkt köpa den i flera år men det har inte blivt av. Men kanske jag slår till i år!! :-)

Postat av: Sussi

Nina får va försökskanin - ställ ut den i regnet å säg till om den är tät :D!

2006-05-03 @ 14:33:28
Postat av: Nina

Har köpt lådan idag !! har oxå TÄNKT i många år......men nu blir det till att testa om det är skräp eller nåt att ha.

2006-05-03 @ 15:08:32
Postat av: kusinsussie

hej nina! hoppas att den håller tätt,lådan alltså! annars får du sy ihop en masa icakassar o dra över lådan...

2006-05-03 @ 18:33:36
URL: http://sannagumman.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, det rengnar ju nu, testning, testning!

2006-05-03 @ 19:34:19
Postat av: Nina

Den står inne i Tv rummet !!! hjälper säkert bra då mor regnet *flin*, Mikael monterade nyss ihop de.....och jag la i dynorna typ för 5 min. sedan. Imorgon slänger jag ut lådan!!! Nu måste jag ju blogga , det är viktigare.

2006-05-03 @ 20:54:51
Postat av: Irina

Va f*n?!?! Jag skrev en kommentar tidigare men nu e den borta. Nåja jag skrev iaf att kul att Ebba blivit frisk! O lycka till med lådan imon! :)

2006-05-03 @ 21:48:15
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Monak

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-11-25 @ 12:02:11
URL: http://monak.blog16.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback