Slut på semestern

Nu är Skol-inneveckan i Boden slut och då är semestern slut för denna gång *skratt*.
Nå jag kom i alla fall hem utvilad och det är viktigast av allt, då jag var lite sliten efter förra helgen då det inte blev mycket sömn på grund av för mycket aktviteter.

Nå nu håller jag på här och gör frågor inom socialpsykiatri som jag skall skcika in till skolan......verkade så lätt först men det var inte det lättaste att hitta svaren, så krångligt så krångligt, men när det är gjort då kändes det: det var lätt som en plätt !!!

vet inte vad jag skall skriva .......hej då !!! Eira när får man mer uppdatering i text form.....?? 


Kommentarer
Postat av: Annika

Viruset som raderat ut allt??!!?? :-)

Postat av: Sussi

USCH - d lät då INGE spännande... Tur att man läst färdigt!

2006-03-30 @ 15:10:39
Postat av: eira

Nu har jag minnsann uppdaterat mssor.... men inte du?? VOre det inte på tiden? *ler*

2006-03-30 @ 20:32:44
Postat av: Nina

vaddå jag har ju skrivit idag senast !!!

2006-03-30 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback