säger hej åt er gör jag!!

Det här inte hänt något men ändå har helgen gått i super snabbt.
kurs, jobb, kyrka, pimpling, handling, laga mat, "allmänt plock" m.m.  mer har inte hunnits med.

Och nu sticker jag om någon timma iväg till Boden för skola....UÄrk...var är mininspiration för att sticka iväg....så här brukar det inte kännas. 
Får väl se fram emot fredag, och Annika och Kajsa och alla pointsräknare: Då räknar ni väl inte points??

Fast själv borde jag leva på 15 pionts om dagen fram till sommaren........!!!!  Tänkte faktiskt att på lördag morgon börjar "mitt nya liv"...och det går säkert bra ända tills lördag kväll och då har jag glömt vad jag tänkte på lördag morgon. ( räkna points)  

Har inget trevligt mer att berätta mer än att jag saknade mitt moraliska stöd på söndagen i kyrkan då jag hade behövt Kajsa bredvid mig....  Men fy vad Sussi. S stcakarn fick utstå med V  och H i kyrkan....herregud vad varmt det vart där.....och ni som satt hela timman där....jag förstår om det var en plåga !!!!! Och varför H tyckte det !!!!

Kallt kändes det ute i morse brr......Men om vi har kalla nätter och varma dagar så då har vi längre vår och det är ändå inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ditt moraliska stöd tjorvade till det med klockändringen...med den påföljden att kyrkan missades och att vi klev upp klockan 5 i morse...

Postat av: Annika

På fredag blir det inget points räknande, men det blir till och snåla med dom heeela veckan. Om du börjar ditt nya liv på lördag så är du jätte välkommen att "joina" oss, vi har tänkt ha en egen stödgrupp där vi stöttar varann! :-D

2006-03-27 @ 11:11:12
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: AnnBritt

Jag ska stötta er också, via bloggen...

2006-03-27 @ 11:14:05
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Annika

Tack AnnBritt, det kommer vi att behöva!

2006-03-27 @ 13:02:25
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Var aldelens plaskblöt i baken när jag reste mig från bänken, och jag hade INTE pinkat ner mig! Elementet var på gasen å stackars Viktor som hade täckisarna på...
Men roligt var d att se småttingarna sjunga - E var ju värre haj på texten!! Sov nu gott hos moster - ses på fre!

2006-03-27 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback