Hej på er.

Jag kom hem nyss från Kalix där har jag varit på en videouppkkoppling mot skolan i Boden och nu är jag ännu lite nämare slutet av skolan. Nu har jag klarat 110p av 140p, bara resten kvar alltså.
Jag har berättat muntligt för de andra i klassen om ett större arbete jag gjort, och det gick, man är så van vid det här laget att prata inför andra att det är bara börja att pladdra på...så löser sig allt.

Och nu skall jag ta och börja med nästa kurs innan jag hämtar flickorna hem. Det är en sådan intressant kursbok ( en bok av flera dock) , och den väcker så mycket funderingar. Den handlar om att möta barn till psykiskt sjuka föräldrar, oj vad man får många tankeställare när man läser om olika livsöden under denna utbildning.

Om inte annat så för man en sådan förståelse över hur bra man har det.

Hoppas det går bra för alla "städ tanter" runt om i vårt avlånga land * SKRATT*. Det städas på fler håll än i Karungi vet jag...Och Eva lås in korsorden och Sodukona i källaren ett tag......nå du har ju en vecka på dig!








Kommentarer
Postat av: Annika

Som man stod i.....förgäves!!! Imorse såg det ut som f a n igen!!!!

Postat av: Nina

ha, ha känner igen mig. men det kändes skönt så länge det var fint, ellr hur.

2006-03-16 @ 14:30:09
Postat av: majsan

Var på möte och tänkte skicka vivi för att hålla lite koll.....vi syns

2006-03-16 @ 18:47:55
Postat av: majsan

Man kan inte hålla koll på alla, var på möte och skickade vivi för att se till de andra men vet ej var vivi tog vägen.....de kanske låste in henne oxå!!!

2006-03-16 @ 18:49:38
Postat av: Sussi

Vad du är duktig! Sköter barn, hem, jobbar nätter och läser mm mm! När sover du??? Fattar inte hur du får nåt att fastna i skallen... Jag kommer inte ens ihåg en saga när jag läst den...

2006-03-16 @ 20:32:04
Postat av: Nina

Det är sömnen som det är sämst med. Jag beklagade miga fakitskt idag när vi åt middag åt Mikael att jag är alltid trött !!!??? det blir lite för lite sova, speciellt då nätterna jag jobbar är tuffa, man är helt slut när man kommer hem då skall man sova några timmar, sedan hinna göra skoljobb innan ungarna skall hämtas.
Men jag har resonerat som så att detta kommer inte att vara för alltid. För så här orkar ingen göra år ut och år in......

2006-03-16 @ 20:42:26
Postat av: Moster Eva

Kul att det gick bra för dig idag. Själv har jag haft fullt program. Halv 10 åkte jag till stan för att bowla, gick så där. Ibland vill jag sluta men då tröstar dom andra mig och säger att det tar 7 år att lära sig bowla. Hade jag veta det hade jag nog aldrig börjat. Efter bowlingen åt vi Fk-pensionärer lunch hos en fd kollega och nyss kom jag hem från linedansen.

2006-03-16 @ 21:03:44
Postat av: Nina

Wow vilken moster jag har !! pensionär som har fullt upp, så skall det vara.

2006-03-17 @ 07:32:11
Postat av: Kajsa

Att du bara orkar...vilken tid har vi träffen på söndag? Ska vi vara där halv 11 eller?

2006-03-17 @ 20:00:13
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback