vad jag är mätt.....

Idag har vi hunnit fira Emmy i flera timmar fast vi alla varit borta på jobb, fritids hela dagen. jag hade förberett allt igår kväll och nu ikväll har jag förberett inför morogondagen, känns så skönt att kunna fixa färdigt så blir det inte så stressigt.
Allt har gått så smidigt, släkten har varit ikväll, kul för oss alla, speciellt Emmy som fått de hon önskat sig.
Imorogn kommer mer släkt och vänner och det ser vi fram emot.

Nu skall jag ta mig en titt på dum-burken och sedan skall jag i säng.

Tack till alla er som grattat Emmy på ett eller annat sätt....det värmer ett barn att få höra ordet grattis!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo hon är från luleå, hennes syskon finns på blocket. =)

Postat av: Kajsa

Det ska ju festas i dagarna tre om det är ett riktigt kalas...hahaha...föräldrarna och då särskilt mammorna brukar vara helt slut efter dessa tre dagar...hoppas att denna dagen åxå blir bra för Emmy!

2006-06-17 @ 09:44:50
Postat av: Irina

Hälsa Emmy grattis från mig! Kommer med present nästa vecka! :)

2006-06-17 @ 10:26:29
Postat av: Sussi

Hoppas dagens kalas blir en riktig pang-fest! Kramar från oss på andra sidan gatan!

2006-06-17 @ 13:28:43
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Dagen blev mycket bra och hela e.m hade vi våra vuxna kompisar med barn här på besök, så kul att träffas och surra, klockan åtta var det över för denna gång och flickorna var slut....

2006-06-18 @ 08:34:39
Postat av: Grannen

Tack för FIKAT!!!!!!

2006-06-18 @ 09:50:11
Postat av: Kajsa

Hoppas att allt gick bra i går...!

2006-06-18 @ 09:55:29
Postat av: mia

Vilket nät har ni beställt och vartifrån?
Vi har inte kunnat välja, de är svårt...

2006-06-19 @ 11:15:36
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Majsan

Emmy berättade idag att det bara var 3 barn som komm till hennes kalas, det var tråkigt att höra.
När man har kalas så väntar man att det ska komma fler eller.....men de som inte kom får vara ledsna för det eller hur????

2006-06-19 @ 13:30:07
Postat av: Sussi

Nämen vad trist... Hoppas hon inte blev besviken - att de käraste kom ;)!

2006-06-19 @ 16:09:24
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Susanne

Nina, inte dags att sätta dig ner. Varva ned och ge oss ett nytt inlägg?:)

2006-06-19 @ 20:47:58
URL: http://www.susannes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback