Mina äppelträd......

Mina äppelträd......


Här skulle jag vilja vara och promenera. Såg så mysigt ut.

Idag var det skolavslutning för Emmy och jag kunde inte fara till kyrkan, men pappan i huset fick äran att ta ledigt och han tog ledigt hela dagen.
Så det var lyxigt för fllickorna och de uppskattade det verkligen......Ebba sa om pappa idag när jag kom hem: pappa är så snäll som tar ledigt mitt veckan och är med oss!!! 

Men jag då som titt som tätt under alla år försökt  att de skall få ha kortare dagar ibland och ebba speciellt få lediga dagar från dagis....,,jag funderar, det måste vara så att de är så vana att vara hemma med mamma så det räknas liksom inte. Nå strunt samma.

hejsvejs och natti,natti

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja vi fick äran att sitte breve Micke å Ebba i kyrkan idag. Ebba å Viktor flirtade lite me varann, hihihi!!!

Postat av: Annika

Ja, så är det hos oss oxå. Det är väldigt uppskattat när Janne har tagit ledigt! :-(

2006-06-15 @ 10:38:54
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Irina

:) Bakar mer än gärna en tårta åt dig nån gång Nina!!
Hur går det på jobbet?? Jag far ner till Borås en sväng, kommer hem på tisdag *s* En spontanresa, en kort en, så jag hinner med till M-alusta.
Kram!

2006-06-15 @ 10:42:35
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback