Jag lever ......

Jag har det bra på nya sommar jobbet, skitkul men fruktansvärt mycket att lära sig. Känns som att jag skall på en och en halv vecka lära mig sådant som annars tar  minst ett halvt år att lära sig.....samt att jag skall lära mig tre personers jobb, känns lite stressigt men det går nog bra.
Och på ett sätt känns det bara bra att det är svinmycket som jag skall ha på mina axlar under sommaren, för då kan ingen beägra att jag skall kunna  fixa allt, eller kunna trolla med knäna.

Kul har jag i alla fall, för allt är nytt och spännande, svårt och intressant + att jag får använda hjärnan till max = SUPER KUL !!!

Ha det bra allihopa och jag SMYGLÄSER era bloggar så ni bara vet det !!
kommentera era bloggar hinner jag inte , mer än sporadiskt.

Imorgon blir det studentfest och lördfag fest och på söndag ber jag om "festernas förlåtelse" av nya prällen *hi,hi*.

Ha det bra allihop så ses vi förhoppningsvis på lördag en del av bloggarna.

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Yes, första kommentaren, ingen hann före ! Superkul att det är kul på jobbet OCH att du får använda det du pluggat och bekostat under de sista åren. Lycka till i sommar.

Postat av: Sussi

Finemang att du trivs på nua jåppet! Vi får väl höra ALLT på lördag!? Om inte förr, så ses vi då!

2006-06-08 @ 22:28:16
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Förstår att du har fullt upp nu i huvudet...men på lördag kan du slappna av...och på söndag...blir du hel...

2006-06-09 @ 08:46:53
Postat av: Anki

Vad kul med nytt jobb.

2006-06-09 @ 09:15:13
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Annika

Vi ses på lördag!

2006-06-09 @ 09:24:27
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Det är verkligen ruter i dig, du kommer att klara av jobbet med glans. Idag tror jag att jag ska plantera lite blommor och ikväll ska LD-gänget montera utedansbanan och träna inför uppvisningen i morgon. Håll tummarna så det inte blir alltför många felsteg.

2006-06-09 @ 10:38:27
Postat av: Irina

Vad kul att du trivs där på jobbet!!
SJälv sitter jag med blött hår o en trötthet som inte vill gå över.... o sååå mkt o göra idag!! Nåja, jag får la masa mig vidare då.... :) Kram I

2006-06-09 @ 11:08:11
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: eira

Detta måste väl vara första gången i livet som du har ett måndag-fredags-jobb va?? Kul att du trivs, och så bra att dom i Ö-torneå får ha min bästaste svägerska som jobbar där!!! Dom kommer inte släppa dig till hösten!

2006-06-09 @ 13:21:33
Postat av: Nina

Ja det är faktiskt första gången i livet jag provar på mån-fre jobb, och känns faktiskt som semester att veta att jag INTE behöver sticka iväg till kväll, natt eller helg jobb för det är aldrig så kul, specielllt under sommaren när det känns som att alla andra är lediga!!!

2006-06-10 @ 11:56:44
Postat av: Sussi

nå - hur gick d i kyrkan då - VICKS BLÅ eller!?

2006-06-12 @ 09:04:25
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: sofia

Några dar sen uppdate, förstår att det är mkt på jobbet. Nu har värmen äntligen kommit.Joggade före frukost till solsken o fågelkvitter idag, härligt!
Carpe diem!

2006-06-12 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback